پیام سپاهان
/38 سال با جهاددانشگاهی/
احمدی فر: جهاد دانشگاهی یک سیستم چابک است
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 05:03:24
پیام سپاهان - رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: حوزه هنری از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی منعقد کرده تا هر یک از این مراکز بتوانند از امکانات طرفین برای توسعه فعالیت‌های خود استفاده کنند.
مهدی احمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا _ منطقه اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مانند حوزه هنری یک نهاد انقلابی است و ازاین‌جهت بین این دو نهاد قرابت وجود دارد. علت تأسیس این نهاد در سال 1359 و به فرمان امام خمینی (ره)، شکل دادن به حرکت‌های علمی انقلابی در دانشگاه‌ها بود و حین جنگ تحمیلی، جهاد دانشگاهی به سمت برآورده کردن نیازهای علمی و عملیاتی جبهه‌ها رفت و در این حیطه نیز نقش مؤثری داشت.
وی با اشاره به اینکه وجه علمی مأموریت‌های جهاد دانشگاهی پس از اتمام جنگ تحمیلی پررنگ‌تر شده گفت: پس از جنگ، این نهاد در قالب یک پایگاه علمی پژوهشی در بخش دانشگاهی مسئولیت آموزشی نیز پیدا کرد و برگزاری دوره‌های آموزشی علمی، کاربردی و پودمانی را بر عهده گرفت.
احمدی فر ادامه داد: حوزه هنری اصفهان از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی و دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی منعقد کرده تا هر یک از این مراکز بتوانند از امکانات طرفین برای توسعه فعالیت‌های خود استفاده کنند.
رئیس حوزه هنری اصفهان ابراز امیدواری کرد: مقدمات این کار انجام‌شده و جهاد دانشگاهی حرکت‌هایی در حوزه آموزش هنر انجام داده که شروع خوبی است و امیدواریم در آینده بتوانیم بیش‌ازپیش با فعالیت‌های یکدیگر هم¬پوشانی داشته باشیم و از امکانات یکدیگر بهره ببریم.
رئیس حوزه هنری اصفهان، جهاد دانشگاهی را یک سیستم چابک خواند و دراین‌باره گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی مانند حوزه هنری، در تشریفات اداری گرفتار نمی‌شود و ازاین‌جهت یک سیستم چابک است که در عین وابستگی دولتی اقدامات مؤثری را با برنامه‌ریزی‌های سریع انجام می‌دهد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/52207/احمدی-فر--جهاد-دانشگاهی-یک-سیستم-چابک-است
بستن   چاپ