پیام سپاهان
تصادف زنجیره ای در ورامین 12 کشته و زخمی برجای گذاشت
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 7:01:39 AM
پیام سپاهان - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت 10 نفر و کشته شدن دو نفر بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در ورامین خبر داد.
12کشته و زخمی بر اثر تصادف زنجیره‌ای در ورامین
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:15شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین به سمت ورامین بعد از پل فیروز آباد به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند و پیش از رسیدن آتش‌نشانان تهران، آتش‌نشانان قرچک نیز در محل حادثه حاضر بودند.
در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه مینی‌بوس قدیمی با 6نفر سرنشین به هنگام حرکت به شدت با عقب یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه جاده متوقف شده به دلیل نامشخصی برخورد می‌کند. براثر برخورد این حادثه مینی‌بوس به‌طور کامل متلاشی می‌شود.
در ادامه نیز یک‌دستگاه تیبا با 5سرنشین و یک دستگاه پراید با این مینی بوس برخورد می‌کنند. پیش از رسیدن آتش‌نشانان 5نفر از سرنشینان خودرو تیبا که آسیب جزیی دیده بودند از خودرو خارج شده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.
وی با بیان اینکه 3نفر از سرنشینان مینی‌بوس خارج شده بودند، گفت: این سه نفر آسیب‌های جدی دیده بودند و در کنار جاده نقش بر زمین بودند و سه نفر نیز در اتاق کاملا متلاشی شده مینی‌بوس محصور بودند. آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و با عملیات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و سه نفر دیگر را نیز خارج کردند. یک نفر سرنشین پراید نیز دچار مصدومیت جزیی شده بود که همه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که دو مرد حدود 50 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. در مجموع ده نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که شامل 5خانم و5 آقا بودند و دو مرد نیز جان خود را از دست دادند.
منبع: ilna.ir

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53658/تصادف-زنجیره-ای-در-ورامین-12-کشته-و-زخمی-برجای-گذاشت
بستن   چاپ