پیام سپاهان
رئیس فدراسیون اسکواش مدعی شد:
دیگرگمنام نیستیم/ 9 نماینده در رشته اسکواش بازی های آسیایی داریم
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 20:38:28
پیام سپاهان - رئیس فدراسیون اسکواش گفت: رشد وتوسعه اسکواش ایران طی سالهای اخیر ونتایجی که بازیکنان ایرانی گرفتند موجب شده تا دیگر در این رشته گمنام نباشیم و به جمع مدعیان نزدیک تر شویم.
به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان، مسعود سلیمانی در مجمع عمومی هیئت اسکواش وهمچنین مراسم تجلیل از تیم‌های ام.ال.ام تایتان قهرمان جام حذفی ونایب قهرمان لیگ برتر وهمچنین تیم یاران که با قهرمانی در دسته یک جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده اسکواش بانوان را به دست آوردند که با حضور رییس، دبیرکل، نایب رییس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد:سال های قبل آرزوی بازیکنان اسکواش ما گرفتن یک امتیاز از بازیکنان پاکستانی بود، که با برنامه ریزی وهدف گذاری هایی که فدراسیون به صورت کوتاه مدت وبلند مدت با به کار‌گیری نفرات متخصص و توانمند در اسکواش کشور طراحی واجرا کرد موفق به کسب سکو در رده های جوانان و بزرگسالان آسیا شدیم.
وی افزود: رشدی که بازیکنان و اسکواش ایران داشته موجب شده تا از گمنامی خارج شویم و خود را به عنوان مدعی جدیدی در اسکواش معرفی کنیم. تلاش ونتایج ورزشکاران این رشته و حمایتی که در جلسات کمیته ملی المپیک داشتیم موجب شد تا برای این دوره از بازی های آسیایی که در جاکارتا برگزار می شود 9 نماینده از این رشته اعم از بازیکن، مربی، داور وحتی مسئول در بخش اجرایی مسابقات داشته باشیم و این برای ما یک موفقیت بزرگ محسوب می شود که در گام های بعدی از آن استفاده می کنیم.
رئیس فدراسیون اسکواش با انتقاد از برخی گفت: در گذشته در مجامع عمومی اداره کل ورزش و‌ جوانان به دنبال کندن چیزی از فدراسیون بودند و برعکس اما اکنون این‌چنین نیست. صحبت‌های زیادی با دبیر هیئت اسکواش استان اصفهان دارم، عجیب است که او را نمی‌شناسم و دبیر یعنی دونده تلاش گرو پیگیر امور اجرایی.
سلیمانی تاکید کرد: می دانیم که شرایط کشور‌ بسیار‌ سخت شده است، سال گذشته با مشکلات وسختی فراوان مسابقات اصفهان جونیور در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و برگزار شد و با برگزاری هر‌ ساله این مسابقات درجه آن افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید بهترین بازیکنان جهان‌ را به این مسابقات بیاورید. میزبانی‌های اصفهان همیشه لاکچری است و اگر مقداری سطح‌ توقعات را پایین بیاوریم، می‌توان مسابقات اصفهان جونیور را برگزار کرد تا وقفه ای در ان ایجاد نشود این وقفه می تواند در رنکینگ آن تاثیر گذار باشد.
وی با تجلیل از حضور بخش خصوصی و نتایج خوب نمایندگان اصفهان در لیگ برتر، جام حذفی و دسته یک بانوان گفت: اصفهان به همراه کیش در لیگ‌های اسکواش خوش درخشیدند که اصفهان با حمایت بخش خصوصی در لیگ شرکت کرد که بسیار ارزشمند است وامیدواریم این روند ادامه پیدا کند، همچنین با توجه به ظرفیت وپتانسیل خوب اصفهان، اصفهان را در بخش پسران اسکواش المپیاد نخبگان کشور معرفی کردیم که البته تمامی هزینه های برگزاری آن از سوی وزارت ورزش وجوانان به حسابر هیئت واریز خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53768/دیگرگمنام-نیستیم--9-نماینده-در-رشته-اسکواش-بازی-های-آسیایی-داریم
بستن   چاپ