پیام سپاهان
سلطان حسینی:
حضوربهترین بازیکنان در کشورهای همسایه کار اسکواش ایران را سخت کرده است
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 20:38:29
پیام سپاهان - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: همسایگی ایران با کشورهایی که بهترین بازیکنان را دارند کار را برای اسکواش ایران سخت تر کرده است و باید برای رسیدن به مراحل بالاتر تلاش مضاعفی داشت.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، محمد سلطان‌حسینی درمجمع سالیانه هیئت اسکواش وهمچنین مراسم تجلیل از تیم‌های ام.ال.ام تایتان قهرمان جام حذفی ونایب قهرمان لیگ برتر وهمچنین تیم یاران که با قهرمانی در دسته یک جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده اسکواش بانوان را به دست آوردند که با حضور رییس، دبیرکل، نایب رییس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون اسکواش قدمت خیلی زیادی ندارد اما به دلیل مفرح بودن و نیاز به امادگی جسمانی بالا توانسته در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی را داشته باشد.
وی افزود: یکی از مشکلات ورزشکاران این رشته در گذشته کمبود زیر ساخت‌ها و فضای کافی برای توسعه این رشته بوده که طی سال‌های اخیر شاهد آه اندازی کورت‌های متعددی در استان اصفهان برای توسعه کمی و کیفی این رشته بسیار بوده‌ایم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: با تلاش‌هایی که از سوی مسئولان وخانواده اسکواش استان با حمایت فدراسیون می‌شود امیدوارم روزی برسد که این رشته در استان اصفهان فراگیر شود و همه بتوانند در سطوح مختلف اسکواش را بازی کنند. البته فدراسیون اسکواش با توجه به حضور بازیکنان برتر جهان در کشورهای همسایه کار بسیار سختی پیش رو دارد اما با برنامه ریزی‌هایی که داشتند نشان دادند که می‌توانند کارهای سخت را با تلاش و پشتکار به سرانجام برسانند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53769/حضوربهترین-بازیکنان-در-کشورهای-همسایه-کار-اسکواش-ایران-را-سخت-کرده-است
بستن   چاپ