پیام سپاهان
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان:
ساختمان امیرقلی امینی در اختیار اهالی رسانه قرار گرفت
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 20:38:32
پیام سپاهان - اصفهان – مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: ساختمان امیرقلی امینی که مطابق اساسنامه مربوط به کارهای فرهنگی است از طرف شهرداری اصفهان در اختیار اهالی رسانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد زندآور عصر چهارشنبه در نشست معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه استان اصفهان اظهار داشت: آنچه که امروز میان اصحاب رسانه و مطبوعات نمایان است اتحاد، تعامل و همدلی است که همین همدلی میان مسئولان استان و خبرنگاران نیز حاکم است.
اصحاب رسانه اصفهان خواسته‌های بحق خود را پیگیری نکردند
وی افزود: اصحاب رسانه استان در طول سالیان گذشته خواسته‌های بحق خود را به دلیل اینکه مطالبه شخصی بوده است پیگیری نکردند که امیدواریم ما در این دوره آنها را مورد پیگیری خوبی قرار دهیم.
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان بیان داشت: در این راه به یقین نظرات و پیگیری های وزارت ارشاد راهگشاست تا دغدغه‌های اصحاب رسانه رفع شود.
مشکلات اصحاب رسانه در طول سال‌های گذشته انباشته شده است
وی با بیان اینکه مشکلات اصحاب رسانه در طول سال‌های گذشته انباشته شده و کوچک‌ترین مشکل آنها نیز رفع نشده است، ابراز داشت: باید تدابیری بیاندیشیم تا مشکلات دوستانی که ماهیت و منش نیکوی آنها بر ما مشخص است رفع و دغدغه‌های آنها پیگیری شود.
زندآور با اعلام این خبر که ساختمان امیرقلی امینی که مطابق اساسنامه مربوط به کارهای فرهنگی فرهنگی است توسط شهرداری به تازگی در اختیار اهالی رسانه قرار گرفته است، تاکید کرد: بدین ترتیب خانه مطبوعات، انجمن عکاسان صنفی و بسیج رسانه استان در این مکان مستقر می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53773/ساختمان-امیرقلی-امینی-در-اختیار-اهالی-رسانه-قرار-گرفت
بستن   چاپ