پیام سپاهان
یک شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شد
پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 15:37:52
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از دستگیری یک نفر متخلف به جرم شکار غیرمجاز در محدوده منطقه حفاظت شده این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، حسین خادمی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: یک نفر که در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در حال شکار پرندگان بود، از سوی ماموران یگان حفاظت محیط زیست کاشان دستگیر شده است.
وی افزود: لاشه یک قطعه تیهو به همراه سلاح و برخی ادوات شکار از این شکارچی متخلف کشف و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان با هشدار به شکارچیان غیرمجاز تصریح کرد: بر اساس ماده 607 قانون مجازات اسلامی و بند الف مواد 10 و 11 قانون شکار و صید، جزای نقدی و حبس در انتظار متخلفان و متعرضان به محیط زیست و حیات وحش است.
به گفته او، 50 نفر شکارچی متخلف سال گذشته در شهرستان کاشان دستگیر و تعداد زیادی ادوات شکار، هفت قبضه اسلحه غیرمجاز و 10 قبضه اسلحه مجاز از آنها کشف و توقیف شد.
کاشان با مساحت هفت هزار و 800 کیلومترمربع دارای یک منطقه حفاظت شده با نام قمصر و برزک به وسعت 60 هزار هکتار می باشد که 20 گونه پستاندار، 15 گونه خزنده، 50 گونه پرنده و یک گونه دوزیست را در خود جای داده است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53837/یک-شکارچی-متخلف-در-کاشان-دستگیر-شد
بستن   چاپ