پیام سپاهان
فرمانده سپاه گلپایگان:
خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه نقش دارند
پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 19:13:32
پیام سپاهان - گلپایگان، اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: خبرنگاران با زحمات طاقت فرسا در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند.
سرهنگ پاسدار " محمود فروزاد " روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گلپایگان با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، افزود: روز خبرنگار فرصتی است تا از تلاش های مخلصانه و صادقانه این عزیزان که در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور انعکاس واقعی اخبار و ارتقای سطح آگاهی جامعه خدمات ارزشمندی انجام می دهند، تقدیر شود.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با روحیه انقلابی در خط مقدم جبهه فرهنگی و مسئول افکار عمومی جامعه هستند، گفت: انتظار می رود مسئولان دستگاه های فرهنگی نسبت به رفع مشکلات، نیازها، دغدغه ها و مطالبات این قشر تلاشگر برای اطلاع رسانی بهتر توجه ویژه ای داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان صداقت، اعتقاد به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی، شرافت و اخلاص را از جمله ویژگی های خبرنگاران بیان کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمن با جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای مشغول توطئه علیه نظام اسلامی است خبرنگاران با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از ظرفیت های عظیم انقلاب اسلامی نقش عمده ای در شکست توطئه ها، اقتدار ملی و آرامش جامعه دارند.
سرهنگ فروزاد در ادامه با اشاره به اینکه سپاه تنها یک نهاد نظامی نیست و در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و سازندگی طبق وظایف سازمانی خود تلاش می کند افزود: در تابستان امسال پنج گروه اردوهای جهادی دانشجویی شامل دو گروه برادران و سه گروه خواهران به صورت جداگانه به مناطق محروم فریدونشهر اعزام شدند.
وی اضافه کرد: گروه های دانشجویی برادران در ساخت خانه محرومان، مباحث فرهنگی و عمرانی، و خواهران در زمینه های فرهنگی، سبک زندگی، علمی آموزشی و بهداشتی در این مناطق فعالیت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان همچنین گفت: جمعی از دانش آموزان بسیجی نیز در قالب طرح اردوهای هجرت در شاداب سازی، رنگ آمیزی و آماده کردن فضای مدارس این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید نقش آفرینی کردند.
در این مراسم که در سپاه ناحیه گلپایگان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از خبرنگاران و اصحاب این شهرستان تجلیل شد.
17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
شهرستان گلپایگان با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
7138 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/53853/خبرنگاران-در-آگاهی-بخشی-جامعه-نقش-دارند
بستن   چاپ