پیام سپاهان
تاج الدین:
شما رسانه‌ای‌ها می‌توانید به مشکلات، نور بتابانید
جمعه 19 مرداد 1397 - 16:31:26
پیام سپاهان - دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با خرید سه عکس از سه مجموعه خشکی زاینده رود، زنان و فوتبال بانوان از نمایشگاه دو سالانه عکس ایسنا، گفت: رسانه چشم بیدار جامعه است و باید کاستی ها را به مسئولان نشان دهد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، ناهید تاج الدین در آیین افتتاح دومین نمایشگاه دوسالانه ایسنا در جمع خبرنگاران، ایسنا، اظهار کرد: رسانه چشم بیدار جامعه است و باید کاستی ها را به مسئولان نشان دهد تا آنها بتوانند راهکارهای مناسب تری را ارائه کنند چراکه این شما رسانه ای ها هستید که می توانید به مشکلات نور بتابانید تا بهتر دیده شود.
وی ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران در مسیر کاری خود با مشکلات کمتری مواجه شوند و من به عنوان نماینده مجلس پیگیر مشکلات خبرنگاران هستم و سعی در رفع آنها خواهم داشت.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با خرید سه عکس از سه مجموعه خشکی زاینده رود، زنان و فوتبال بانوان، تصریح کرد: باید به این سه موضوع توجه ویژه ای داشت، زاینده رود یکی از مهمترین مسائل امروز استان محسوب می شود از سوی دیگر زنان و مشکلات آنها باید بیش از پیش مورد توجه باشد و ورزش بانوان باید در شرایط فعلی که هر روز به موفقیت جدیدی نائل می‌آیند بیش از پیش جدی گرفته شود.
گفتنی است؛ عواید حاصل از فروش تابلوهای عکس نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا به خیریه اوتیسم اختصاص می یابد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/54814/شما-رسانه‌ای‌ها-می‌توانید-به-مشکلات،-نور-بتابانید
بستن   چاپ