پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال سپاهان:
بسیار با برنامه بودیم
شنبه 20 مرداد 1397 - 01:24:11
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشبختانه در این بازی را به ویژه در نیمه اول بسیار با برنامه بازی کردیم و من به آینده سپاهان امیدوارم.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در مقابل تیم پیکان تهران در نشست خبری اظهار درباره روند این دیدار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما در این بازی و به ویژه در نیمه نخست بسیار با برنامه بازی کردیم؛ پیکان تیم خوبی بود و من خوشحالم پیکانی که در بازی های قبلی بسیار خوب عمل کرد در این بازی بدون خلق موقعیت موفق شد یک امتیاز کسب کند.
وی افزود در نیمه نخست امیدوارکننده بازی کردیم اما هنوز بازیکنان اعتماد به نفس لازم را ندارند. با این وجود قدری بد شانس بودیم به نظر من آینده بسیار خوبی برای سپاهان در پیش است.
سرمربی سپاهان در اعتراض به نحوه بازی پیکان بیان کرد: به هر حال هر تیمی تاکتیکی دارد و با توجه به بضاعت آن تیم دفاعی و هجومی بازی می‌کند اما من از وقت تلف کردن و عقب انداختن روند بازی گله‌مندم.
وی پیرامون شرایط کی روش استنلی گفت: ما بعد از هر بازی در سه مرحله تیم‌مان را آنالیز می‌کنیم و در این سه بازی اخیر طبق آنالیزهای انجام شده کی روش استنلی از هر نظر در شرایط ایده آل بود و همواره بین چهار بازیکن برتر تیم قرار داشته است.
قلعه‌نویی درباره دیدار بعد سپاهان در مقابل ذوب آهن افزود: من همیشه در اصفهان خاطرات خوبی داشتم و ذوب آهن نیز تیم بسیار خوبی است. در بازی بعد هر دو تیم به دنبال برد هستند و من به هر حال امیدوارم سه امتیاز این دیدار در اصفهان بماند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/54849/بسیار-با-برنامه-بودیم
بستن   چاپ