پیام سپاهان
معاون وزیر آموزش و پرورش:
12 هزار کلاس درس به ظرفیت موجود کشور اضافه می شود
شنبه 20 مرداد 1397 - 20:31:05
پیام سپاهان - کاشان- معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: 12 هزار کلاس تا پایان سال جاری به ظرفیت موجود در مدرسه های کشور اضافه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مهرالله رخشانی مهر روز شنبه در حاشیه افتتاح چند طرح آموزشی در آران و بیدگل به خبرنگاران بیان کرد: هفت هزار کلاس درس مهرماه و پنج هزار کلاس نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی تعداد طرح های آماده بهره برداری در مهرماه را یک هزار و 600 سالن ورزشی و مدرسه عنوان کرد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: برای تکمیل پنج هزار کلاس درس باقی مانده نیز سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تلاش ها برای تخصیص این اعتبار تا پایان سال می باشد.
او همچنین از تخصیص 100 درصدی ردیف بودجه خیرین خبر داد و گفت: نیکوکاران در سال های گذشته نقش پررنگی در تکمیل طرح های آموزش و پرورش داشتند و امسال نیز 50 درصد مدرسه های تحویلی خیرساز است.
رخشانی مهر پیش تر با اشاره به 107 هزار باب مدرسه در کشور، از وجود 987 کلاس درس خشتی و گلی و برگزاری نزدیک به یک هزار و 700 کلاس درس در کانکس ها خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، وی برای شرکت در آئین بهره برداری از هفت طرح آموزشی، ورزشی و اداری آموزش و پرورش آران و بیدگل با اعتبار 120 میلیارد ریال به این شهرستان سفر کرده است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/54934/12-هزار-کلاس-درس-به-ظرفیت-موجود-کشور-اضافه-می-شود
بستن   چاپ