پیام سپاهان
نماینده مردم نطنز:
خبرنگاران از کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای بپرهیزند
یکشنبه 21 مرداد 1397 - 1:13:33 AM
مهر
پیام سپاهان - نطنز - نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید از کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای که به مسائل کوچک دامن می زند و موجب از بین رفتن فرصت های سازندگی می‌شود، بپرهیزند.

 مرتضی صفاری نطنزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتقاد منصفانه و دقیق حق صریح و مسلم خبرنگاران و رسانه ها است و می‌تواند منجر به حصول نتایج مثبت برای جامعه شود.
وی تصریح کرد: رسانه ها در جامعه باید در صدد حمایت یکدیگر برآیند و تلاش کنند یکدیگر و مسئولین را جهت پیشبرد اهداف جامعه در راستای توسعه و آبادانی تقویت کنند.
نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در وضعیت کنونی، نقش اصحاب رسانه باید بر مبنای وحدت آفرینی و برخورد هوشمندانه و متفکرانه با مسائل باشد و برای عبور از شرایط حساس فعلی، ایجاد و تقویت همدلی و اتحاد بین مردم بیش از پیش لازم است.
وی با اشاره به بروز نارضایتی های اخیر افزود: ریشه این نارضایتی ها، معضلات معیشتی است که بعضا ناشی از سیاست های نه چندان علمی و دور از واقع نگری برنامه ریزان اقتصادی کلان کشور در طول چند دهه اخیر است.
صفاری نطنزی در پایان یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید از کوبیدن بر طبل اختلافات منطقه ای که به مسائل کوچک دامن می زند و موجب از بین رفتن فرصت های سازندگی می‌شود، بپرهیزند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/54958/خبرنگاران-از-کوبیدن-بر-طبل-اختلافات-منطقه-ای-بپرهیزند
بستن   چاپ