پیام سپاهان
نصرآزادانی: برای پول در بلژیک مربیگری نمی‌کنم/ انتقالم زیر نظر فدراسیون ایران بود
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 14:56:07
پیام سپاهان - ملی‌پوش اصفهانی اسبق تکواندوی ایران گفت: هدفم از مربیگری در تکواندوی بلژیک پیشرفت در این زمینه است و انتقالم به این کشور زیر نظر فدراسیون ایران بود.
علیرضا نصرآزادانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نحوه انتخابش به عنوان مربی تیم ملی تکواندوی بلژیک گفت: این موضوع به درخواست سرمربی تیم بلژیک و فدراسیون تکواندوی این کشور مطرح شد که حدود 2 ماه است در حال بررسی است. چند روز قبل از گرندپری مسکو هم این انتقال قطعی شد و من در این مسابقات کنار تیم بلژیک کار خود را شروع کردم.
او در ادامه گفت: البته این انتقال با نظارت فدراسیون تکواندوی ایران مراحل خود را طی کرد.
مربی تیم تکواندوی بلژیک در خصوص تفاوت سطح این رشته در دو کشور ایران و بلژیک گفت: تکواندوی ایران به خاطر قدمت و سابقه درخشانش سطح بالاتری دارد و نمی‌توان این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرد. البته بلژیک یکی از تیم‌های برتر اروپا است که 6 ملی‌پوش را در گرندپری‌ دارد. یکی از تکواندوکاران نام آشنای این کشور "جواد آچاپ" است که رنکینگ دوم وزن 68 و قهرمانی جهان را در اختیار دارد.
نصر آزادانی با بیان اینکه امیدور است به عنوان یک مربی ایرانی برای تیم بلژیک اثر گذار باشد، توضیح داد: از همه‌ی زحماتی که فدراسیون تکوندوی ایران در این 20 سال برای من کشید تشکر می‌کنم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشم.
او در مورد انتقال مربیان تکواندوی ایرانی به کشورهای اروپایی، گفت: به هر حال این یک افتخار بزرگ برای تکواندوی ایران است.
مربی اسبق تیم ملی تکواندوی ایران در پاسخ به این سوال که آیا این انتقال تنها به دلیل مسائل مادی بوده و دیگر به ایران برنمی‌گردد؟ اظهار کرد: خیر، من واقعا به دنبال پیشرفت در کار مربیگری هستم و آرزو دارم به بالاترین سطح مربیگری برسم تا با یاری خداوند، در فرصتی دیگر و مناسب بتوانم در خدمت تیم ملی کشورمان ایران باشم.
علیرضا نصرآزادانی در پاسخ به این سوال، تیم ملی تکواندو می‌تواند نتایج اینچئون را در بازی‌های آسایی 2018 جاکارتا تکرار کند؟ توضیح داد: تیم ایران در گرندپری مسکو عملکرد خوبی داشته و نمایش خوبی را به نمایش گذاشت، من امیدوارم نتیجه خوبی در بازی‌ها آسیایی بگیریم چون در هر حال، موفقیت تیم ملی باعث افتخار همه ما است
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55009/نصرآزادانی--برای-پول-در-بلژیک-مربیگری-نمی‌کنم--انتقالم-زیر-نظر-فدراسیون-ایران-بود
بستن   چاپ