پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان خبر داد:
کم کاری شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان در اعلام وصول لوایح
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 14:56:10
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان گفت: شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان در اعلام وصول لوایح کم کاری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی مقدری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان شش ماه پیش آغاز به کار کرد که در طول مدت فعالیت تنها یک لایحه اعلام وصول شده است.
وی بیان داشت: در این مدت با وجودی که بین سه تا چهار لایحه در این شورا مطرح شد اما تاکنون ابلاغی و وصولی از این شورا به شهرداری نداشتیم.
عضو شورای شهر اصفهان اعلام کرد: بر اساس نظر فرماندار اصفهان، فعالیت شورای نامگذاری معابر شهری قانونی است که اگر اینگونه است پس چرا تنها یک تا دو لایحه که خنثی است را ابلاغ کرده است.
وی بیان داشت: بر اساس ماده 6 قانون اساسی شورای نظارت باید در سه بند نظر خود را در خصوص نامگذاری‌ها اعلام کند.
مقدری با تاکید بر لزوم تسریع در تایید مصوبات شورای نامگذاری در فرمانداری تصریح کرد: با گذشت شش ماه هنوز تغییر نامی بر روی تابلوهای شهری اتفاق نیفتاده است.
آمار مختلفی از میزان بدهی شهرداری اعلام می شود
دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه تنها یک سال از مدیریت شهری جدید شهرداری می‌گذرد اما با یک ابهام بزرگ یعنی اعلام آمار مختلف از بدهی شهرداری، روبرو هستیم، افزود: شفاف سازی درستی در این حوزه صورت نمی‌گیرد.
نصیر ملت با بیان اینکه به منظور اتمام پروژه های نیمه کاره تا پایان سالجاری خواستار تخصیص اعتبارات شدیم، گفت: در همین راستا از شهرداری خواستیم اطلاعات کامل پروژه‌های نیمه تمام به تفکیک مناطق و سازمان ها را ارائه کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55011/کم-کاری-شورای-نامگذاری-معابر-شهری-اصفهان-در-اعلام-وصول-لوایح
بستن   چاپ