پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
مدیران، سرمایه گذاران را در میدان مشکلات قرار ندهند
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:00:00
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی خواست سرمایه گذاران را در میدان مشکلات و شرایط سخت بین بخشی قرار ندهند.
به گزارش ایرنا، " محسن مهرعلیزاده " روز یکشنبه در نشست مشترک مدیران استان و مجمع نمایندگان اصفهان در فرمانداری تیران و کرون افزود: بروکراسی سخت اداری و عدم هم افزایی بین بخشی، مردم و سرمایه گذاران را با مشکل مواجه می کند.
وی بیان کرد: در صورت نبود همکاری با سرمایه گذاران، آنها سرمایه های خود را به مناطق دیگر انتقال می دهند و یا از سرمایه گذاری منصرف می شوند که در پی آن کشور و استان اصفهان ضرر می کنند.
استاندار اصفهان، تسهیل امور مردم در دستگاه های اداری و اجرایی را خواستار شد و بیان کرد: به تاخیر افتادن کار مردم در پی فعال نبودن مدیران، ملت ضرر می کند و کشور و نظام با مشکل روبرو می شود.
وی با بیان اینکه درگاه سرمایه گذاری در استان اصفهان برای تسهیل امور مربوط به سرمایه گذاری راه اندازی شده است، تصریح کرد: در این درگاه، فرم های استعلام و پاسخگویی به نیازها پیش بینی شده است و سرمایه گذاران با تکمیل فرم ها شرایط اجرایی ساده تری را طی خواهند کرد.
مهرعلیزاده ادامه داد: تلاش مدیریت ارشد استان این است که امور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اصفهان با رعایت قوانین و مقررات، تسهیل شود و در این راستا مدیران اجرایی استان با تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداری باید تلاش کنند.
وی خشکسالی و کمبود آب را یکی از چالش های اساسی استان اصفهان بیان کرد و افزود: با کمک دولت و همکاری مردم در مدیریت مصرف آب، توانسته ایم از این چالش که می توانست به بحران تبدیل شود جلوگیری کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برای برون رفت از مشکل کمبود آب این استان و تامین نیازهای آبی اصفهان در آینده باید در اندیشه انتقال آب از دیگر نقاط به این خطه باشیم ، یادآورشد: در این خصوص در حال مطالعه هستیم اما مدیریت مصرف توسط مردم و استفاده از فناوری های نوین برای تامین آب صنعت و کشاورزی باید بطور جدی مدنظر قرار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه اخداث بیمارستان مجهز از مطالبه های مردم تیران و کرون است ، این مطالبه را منطقی دانست و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی، ظرفیت گردشگری و اجرای پروژه های اقتصادی، فرهنگی و تفریحی در این شهرستان، احداث بیمارستان در این منطقه ضروری است.
مهرعلیزاده با اشاره به اعلام آمادگی خیرین برای مشارکت در احداث بیمارستان و همچنین قول مساعد نماینده مجلس این شهرستان برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست برای احداث این بیمارستان، مسئولان تیران و کرون را یاری کند.
وی همچنین بر تسهیل شرایط و اجرای پروژه های راهداری، برطرف شدن مشکلات گردشگری و ارتقای جایگاه پنج اداره شهرستان تیران و کرون نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به استقرار فرمانداری در تیران و کرون، ادارات این شهرستان نیز باید مستقل و دارای جایگاه اداره به جای دفتر نمایندگی باشند.
شورای اداری استان اصفهان روز یکشنبه به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55036/مدیران،-سرمایه-گذاران-را-در-میدان-مشکلات-قرار-ندهند
بستن   چاپ