پیام سپاهان
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:
پروژه‌های غیرکارشناسی ضربات سنگینی به اصفهان وارد کرده است
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:01:36
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکنون اصفهان به خاطر اجرای پروژه های شهری غیرکارشناسی ضربات سنگینی خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، شیرین طغیانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های شهری کارشناسی نشده است و چون در زمان ما به بهره برداری می رسند بنابراین به نام ما تمام می شود از این رو نیاز است که توجه جدی به بحث اجرای کارشناسی آن داشته باشیم.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه تمام برنامه‌های توسعه شهری در معاونت شهرسازی برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و در دیگر بخش‌ها اجرایی می‌شود، بنابراین وجود افراد متخصص و دانش محور در این معاونت که تصمیمات آنها در نحوه اجرای پروژه ها بر توسعه شهری تاثیرگذار است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: وجود افراد متخصص در این معاونت باعث می شود که دیگر شاهد تحمیل پروژه های عمرانی غیر کارشناسی با هزینه های سنگین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نباشیم.
وی همچنین به لزوم انتخاب مشاور برای پروژه‌های عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت: در گذشته اعتقادی به انتخاب مشاور نداشته‌اند، ما باید به این امر توجه ویژه داشته و برای این امر فرآیندی را تعریف کنیم.
طغیانی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین نیازهای کنونی شهرداری اصفهان توجه به تخصص گرایی است، اظهار کرد: توجه به این نکته در همه بخش‌های شهرداری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه پس از مدت‌ها بی ثباتی در بخش مدیریت معاونت شهرسازی و معماری هفته گذشته معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان انتخاب شد، افزود: انتظار داریم با انتخاب فردی که تخصص‌های لازم را دارد تغییر و تحولاتی را در حوزه ساخت و ساز اصفهان شاهد باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55041/پروژه‌های-غیرکارشناسی-ضربات-سنگینی-به-اصفهان-وارد-کرده-است
بستن   چاپ