پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان:
درآمد ناشی از فروش قبر صرف پروژه‌های عمرانی باغ رضوان می‌شود
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:01:38
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: درآمد ناشی از فروش قبر صرف اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در باغ رضوان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید رضا جعفریان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر نیمی از خدماتی که روزانه در باغ رضوان ارائه می‌شود، رایگان است و هزینه ای بابت آن دریافت نمی‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه هر روز 17 نفر به صورت رایگان در باغ رضوان دفن می‌شود، بیان داشت: روزانه نامه‌های بسیاری از نهادهای مختلف داریم که خواستار دفن رایگان هستند.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: به صورت میانگین روزانه 45 نفر در باغ رضوان دفن می‌شوند.
وی به ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: همه اتباع فوت شده بنابر قانون باید در آرامستان مرکزی استان اصفهان دفن شوند.
جعفریان با بیان اینکه باید در غرب اصفهان، یک قبرستان راه اندازی شود، اضافه کرد: در همین راستا زمینی اختصاص داده شد که مناسب نیست و نیاز به توجه بیشتر و جدی مسئولان داریم.
وی با بیان اینکه درآمد ناشی از خیرات و فروش قبر در آرامستان باغ رضوان برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در باغ رضوان هزینه می‌شود، اظهار کرد: دریافت خیرات از بازماندگان اجباری نیست و هر کس بنا بر علاقه خود مبلغی را برای خیرات پرداخت می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55044/درآمد-ناشی-از-فروش-قبر-صرف-پروژه‌های-عمرانی-باغ-رضوان-می‌شود
بستن   چاپ