پیام سپاهان
عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد:
عدم پیگیری ایجاد مرکز جامع توانمندسازی از سوی شهرداری اصفهان
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 19:01:41
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم پیگیری جدی شهرداری اصفهان برای ایجاد مرکز جامع توانمندسازی افراد آسیب‌پذیر اصفهان مورد گلایه شورای شهر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، کوروش محمدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: به راحتی می توانیم از فضای اتوبوسرانی و مترو برای برقراری ارتباط با مردم استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه بدنبال استفاده از ظرفیت حداکثری برای مشارکت هستیم، افزود: در فرهنگسرای همت مسئله آموزش توانمند سازی زنان همت آباد را آغاز کردیم.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به آغاز طرح توانمندسازی مردم آسیب پذیر در مناطق شهری اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت آغاز شد.
وی ادامه داد: شناسایی افراد آسیب پذیر در مناطق 5 گانه و هموار کردن مسیر آموزش و توانمندسازی این افراد از دیگر اقداماتی است که در کمیسیون اجتماعی شورا به دنبال آن هستیم.
محمدی با گلایه به شهردار در ارتباط با عدم پیگیری مرکز جامع توانمندسازی افراد آسیب پذیر گفت: این مسئله ای نیست که در حاشیه قرار بگیرد بلکه باید به طور جدی به این مسئله توجه شود.
وی خواستار حمایت جدی و کمک مسئولان در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی شد و ادامه داد: همچنین لازم است که علاوه بر دخالت جدی مسئولین از توان سازمان های مردم نهاد و خیریه ها نیز در رفع آسیب های اجتماعی گام برداریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55047/عدم-پیگیری-ایجاد-مرکز-جامع-توانمندسازی-از-سوی-شهرداری-اصفهان
بستن   چاپ