پیام سپاهان
اواخر مرداد امسال
نمایشگاه تخصصی ورزش و محصولات آرایشی در اصفهان برپا می شود
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 20:19:20
پیام سپاهان - اصفهان - ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، 23 تا 26 مرداد امسال در اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ، اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌ اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: در ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته بیش از 40 شرکت تولیدی و خدماتی در حوزه‌های مختلف بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیات های ورزشی، کلینیک سلامت پا، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی از استان های اصفهان ، یزد و تهران حضور خواهند داشت.
همچنین هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو با حضور 45 شرکت‌ کننده از استان‌های کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
دراین نمایشگاه که به مدت چهار روز برپا خواهد بود، آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو ارائه می شود.
حضور کلینیک ‌ها و آموزشگاه‌ های برتر اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه خدمات ویژه از سوی آنها از ویژگی های نمایشگاه امسال است.
انجمن جراحان پلاستیک و کلینیک‌های پوست و مو، تولید کنندگان و توزیع ‌کنندگان معتبر آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و فعالیت‌های خود را در فضایی بالغ بر هزار و 700 مترمربع به نمایش می گذارند.
ف - ص / 6022 / د

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55100/نمایشگاه--تخصصی-ورزش-و-محصولات-آرایشی-در-اصفهان-برپا-می-شود
بستن   چاپ