پیام سپاهان
در پی درگذشت آیت الله اسماعیل پور
یک روز عزای عمومی در شهرضا اعلام شد
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 20:19:32
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار شهرضا در پی درگذشت آیت الله اسماعیل پور قمشه ای روز چهارشنبه 24 مرداد را دراین خطه عزای عمومی اعلام کرد.
به گزارش ایرنا علی اصغر رفیعی نژاد روز دوشنبه در اطلاعیه ای نوشت: ارتحال جانگداز عالم ربانی ، عارف بالله ، فقیه اهل بیت (ع) و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای (رضوان الله تعالی علیه) که عمری با برکت سرشار از معنویت و تذهیب و گامهای پیوسته در سلوک الی الله همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل های مشتاق داشت ؛ مصیبتی اندوه بار و ثلمه ای بزرگ برای جامعه ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان شهرضا است.
وی افزود : با نهایت تاسف و تالم این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و رهبری ، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم متدین شهرستان شهرضا به ویژه بازماندگان و بیت مکرم آن عالم ربانی و شیفتگان محضرش تسلیت عرض نموده و روز چهارشنبه مورخ 24 مرداد را در شهرستان عزای عمومی اعلام می نمایم.
آیت الله شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای از استادان حوزه علمیه قم و مفسر قرآن کریم روز گذشته در 78 سالگی در منزل شخصی اش در شهرضا به دیار باقی شتافت.
پیکر آیت الله اسماعیل پورعصر روز گذشته در شهرضا و امروز در قم تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
7144 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55105/یک-روز-عزای-عمومی-در-شهرضا-اعلام-شد
بستن   چاپ