پیام سپاهان
نماینده مجلس:
واگذاری ورزش به بخش خصوصی سبب پیشرفت این بخش می شود
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 20:20:31
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: واگذاری ورزش به بخش و فعالان خصوصی واقعی تا حد زیادی به پیشرفت آن منجر می شود و معضلات آن را می کاهد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی، یکشنبه شب در مراسم تجلیل خبرنگاران حوزه ورزش اصفهان ، افزود: استفاده بهینه از ورزش و رونق بخشیدن به آن نیازمند حضور پررنگ فعالان بخش خصوصی است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس توسعه ورزش را یکی از ابزارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: فعالیتهای ورزشی برای افزایش شادابی و نشاط بسیار اهمیت دارد و بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استمرار ورزش از شروع ورزش مهمتر است، زیرا سلامت فرد را تضمین می کند.
حیدرعلی عابدی اصلاح سبک زندگی کنونی ایرانیان را ضروری خواند و افزود: سبک زندگی جامعه ما درست نیست و باید اصلاح شود و بر اساس آن دو رکن اصلی یعنی ورزش و تغذیه سالم باید جای خود را در زندگی پیدا کند.
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان نیز در این مراسم کمبود سرانه ورزشی در کشور و استان اصفهان را ناپسند خواند و گفت: استاندارد سرانه ورزشی در دنیا 6 متر مربع به ازای هر نفر است اما این شاخص در ایران 7 دهم متر مربع و در استان اصفهان تنها 4 دهم متر مربع تخمین زده می شود.
فرهاد رحیمی با اشاره به مباحث آموزشی در زمینه ورزش تنیس گفت: در این زمینه مربیان، ورزشکاران و داوران خوبی در استان اصفهان داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
وی با بیان اینکه دنبال تقویت باشگاه ها هستیم، افزود: امیدوارم بتوانیم دوره های آموزشی مختلفی برگزار کنیم تا زمینه رشد این ورزش در کشور فراهم شود.
او همچنین از نخستین دوره آموزش و مسابقات تنیس ویژه چپ دست ها درآینده نزدیک در اصفهان خبر داد.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل خبرنگاران حوزه ورزش استان اصفهان به همت هیئت تنیس استان با حضور جمعی از مدیران، نمایندگان مجلس، رئیسان هیاتهای ورزشی، خبرنگاران و عکاسان شامگاه یکشنبه در مجموعه خانه تنیس ملل این شهر برگزار شد.
ت / 6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55114/واگذاری-ورزش-به-بخش-خصوصی--سبب-پیشرفت-این-بخش-می-شود
بستن   چاپ