پیام سپاهان
معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:
آموزش همگانی هلال احمر به 60 هزار نفر تا پایان سال در اصفهان
دوشنبه 22 مرداد 1397 - 20:21:22
پیام سپاهان - اصفهان- معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: سال گذشته 60 هزار نفر از آموزش همگانی هلال احمر بهره مند شدند که امسال هم آموزش همین تعداد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر جلالیان ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آموزش از سه راه حوزه داوطلبان، حوزه جوانان و نوجوانان و افراد عادی که برای آموزش به جمعیت هلال احمر مراجعه می‌کنند، صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه افرادی که دوره‌های آموزشی می گذرانند، می توان در حوزه های پاسخگویی و عملیاتی از توان این افراد استفاده کرد، افزود: ایران یک کشور حادثه خیز است زیرا بالغ بر 33 حادثه از بیش از 40 حادثه در سطح دنیا را در ایران داریم و همین مسئله اهمیت آموزش مردم ایران را دو چندان می‌کند.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: امروز آمار وحشتناکی از حوادث جاده ای داریم و به منظور کاهش آسیب نیاز است، آموزش را محور کارهای خود قرار دهیم.
وی اظهار داشت: آموزش همگانی را به سه شکل حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری ارائه می کنیم و افراد با مراجعه به سایت خادم به راحتی می توانند، آموزش ببینند.
جلالیان با اعلام اینکه در طول سه ماه از اردیبهشت تا تیرماه بالغ بر چهار هزار و 826 نفر آموزش همگانی دیدند، ادامه داد: انتظار داریم که تا پایان سال بیش از 60 هزار نفر را آموزش بدهیم.
وی با بیان اینکه آموزش کارمندان و آموزش نیروهای راه و ترابری را در دستور کار داریم، اضافه کرد: مسئله آموزش همگانی را در 9 شهرستان آغاز کردیم.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه آموزش طلاب را در 4 بخش انجام می دهیم، اضافه کرد: بخشی از آموزش ها به صورت تخصصی است که در عملیات امداد و نجات از این افراد استفاده می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55134/آموزش-همگانی-هلال-احمر-به-60-هزار-نفر-تا-پایان-سال-در-اصفهان
بستن   چاپ