پیام سپاهان
سمن ها زمینه ساز پویایی اجتماعی تیران و کَرون شد
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 18:06:27
پیام سپاهان - اصفهان- معاون فرماندار تیران و کَرون گفت: سازمان های مردم نهاد زمینه ساز پویایی اجتماعی را در این شهرستان افزایش داده اند.
به گزارش ایرنا، عبدالله بنهری روز سه شنبه در نشست اعضای سازمان های مردم نهاد تیران و کَرون افزود: با ثبت جدید سازمان های مردم نهاد این شهرستان، مشارکت اجتماعی مردم این منطقه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، کمک های عام المنفعه و خیریه افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 20 سمن تحت نظر فرمانداری، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و محیط زیست با یکصد نفر تیم اجرایی و نزدیک به 500 نفر عضو، در حال فعالیت هستند.
معاون فرماندار تیران و کَرون همچنین با اشاره به فعالیت 70 هیات مذهبی و 54 کانون فرهنگی، هنری مساجد در این شهرستان خاطرنشان کرد: این مراکز نیز جزو سازمان های مردم نهاد فرهنگی هستند که با رویکرد دینی و فرهنگی و جلب مشارکت اجتماعی در حوزه دینی فعالیت می کنند.
بنهری، رشد اجتماعی جوانان با انجام فعالیت در سازمان های مردم نهاد را از کارکردهای این نهادها دانست و اضافه کرد: جامعه نیازمند مشارکت اجتماعی همه اقشار بویژه جوانان در عرصه های مختلف کشور است.
10 سازمان مردم نهاد جوانان و 10 سازمان مردم نهاد دارای مجوز وزارت کشور و بیش از 50 کانون فرهنگی، هنری بعنوان سازمان های مردم نهاد، در شهرستان تیران و کَرون فعالیت می کنند.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت./6027/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55253/سمن-ها-زمینه-ساز-پویایی-اجتماعی-تیران-و-کَرون-شد
بستن   چاپ