پیام سپاهان
حجتی:
نمایشگاه دوسالانه ایسنا نشان دهنده پویایی این خبرگزاری است
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 18:08:07
پیام سپاهان - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه دوسالانه ایسنا یادآور شده است که غبار عادت را از زاینده رود کنار بگذارید. خیلی خوشحالم که عکاسانی با این تیزبینی در اصفهان و رسانه های این شهر وجود دارند.
ایمان حجتی در بازدید از نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا-اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه نشان دهنده پویایی خبرگزاری ایسنا است، مجموعه عکس زاینده رود من را یاد زاینده رود و اشعاری که در این زمینه سروده شده است انداخت، واقعا زاینده رود را می شود مصداق جمله ایستاده مردن برشمرد.
وی افزود: واقعا سخت است که غبار عادت ما را مجبور به عادت در برابر شرایط خاص می کند، متاسفانه امروز عادت به نبود زاینده رود در حال شکل گیری است این در حالی است که زاینده رود شناسنامه ما بوده و هست، همانطور که خلیج فارس، خزر، ارس، بختگان، هامون و.. شناسنامه‌های ما هستند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: معتقد هستیم با استان‌های ذینفع زاینده رود پیوستگی فرهنگی و جغرافیایی داریم، زاینده رود از دست برود نه تنها اصفهان، بلکه یزد و چهارمحال هم متضرر می شوند. پس از خشکی کامل نه تنها این استان ها که کل کشور ضرر می کند از این رو نباید نگاه اقتصادی به این رودخانه داشته باشیم.
حجتی تاکید کرد: ایسنا یادآور شده است که غبار عادت خود را کنار بگذارید. خیلی خوشحالم که عکاسانی با این تیزبینی در اصفهان و رسانه های این شهر وجود دارند. نقش دیده بانی را ایسنا به خوبی ایفا کرده است و به درستی انجام می دهد. این دیده بانی به همه کمک می کند که مشکلات را ببینند.
وی خاطرنشان کرد: همه سیستم ها باید به سمت بهبود حرکت کنند. این دیده بانی به همه کمک می کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55268/نمایشگاه-دوسالانه-ایسنا-نشان-دهنده-پویایی-این-خبرگزاری-است
بستن   چاپ