پیام سپاهان
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛
538 هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 19:16:37
پیام سپاهان - اصفهان - معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تاکنون 538 هزار نفر از رانندگان و همسران آنها در سطح کشور برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایرنا، " عبدالهاشم حسن نیا " روز چهارشنبه در پایانه حمل بار شهرستان مبارکه در جمع رانندگان افزود: 90 درصد از بار و مسافر در کشور از طریق جاده حمل می شود و مسؤلیت سنگینی برعهده وزارت راه و شهرسازی است.
وی، به نقش تنظیم کننده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره کرد و گفت: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمانبر کرده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به توجه این سازمان به مباحث معیشتی و مشکلات اقتصادی رانندگان افزود: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم و با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.
حسن نیا در رابطه با مشکل تامین لاستیک، قطعات و تعمیرات نیز افزود: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار امیرکبیر و تقاطع غیرهمسطح لاو- مجلسی شهرستان مبارکه روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.
شهرستان مبارکه در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
6994 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55336/538-هزار-راننده-برای-بیمه-تکمیلی-ثبت-نام-کردند
بستن   چاپ