پیام سپاهان
رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای:
90 درصد جابجایی مسافران و حمل بار از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 19:18:33
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای گفت: 90 درصد از جابجایی مسافرین و حمل بار از طریق جاده‌های سطح کشور صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالهاشم حسن نیا ظهر چهارشنبه در بازدید از چند پروژه در شهرستان مبارکه اظهار داشت: بیش از اینکه از حمل و نقل هوایی و ریلی برای مسافرت ها و حمل بار استفاده شود امروز بیشتر از طریق جاده ها شاهد جابه جایی مسافر و حمل بار هستیم.
وی بیان داشت: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است زیرا جاده کشی و جاده سازی ها باید به حد استانداردی برسد که کمترین میزان تلفات را داشته باشیم.
رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای که در بازدید از مبارکه و کلنگ‌زنی پروژه باند دوم محور مبارکه - بروجن، تقاطع غیر همسطح بلوار امیر کبیر و تقاطع غیر همسطح لاو - مجلسی به سر می برد، اظهار داشت: شهرستان مبارکه یکی از شهرستان های موفق در حوزه راه و شهرسازی است و وجود این نوع پروژه ها یکی از نیازهای ضروری برای تسهیل در عبور و مرور مردم است.
وی همچنین به سختی کار رانندگان اشاره کرد و افزود: انباشت مشکلات رانندگان از یکسو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را برای این صنف زمان بر کرده است.
حسن نیا با اشاره به توجه سازمان به مباحث معیشتی و مشکلات اقتصادی رانندگان گفت: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم بهره به این قشر هستیم.
رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای از ثبت نام 538 هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برای استفاده از بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.
وی در رابطه با مشکل تامین لاستیک، قطعات و تعمیرات نیز افزود: طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.
حسن نیا بیان داشت: توزیع بار باید روی ریل عدالت قرار بگیرد و اینکه تجمع بار از طریق جاده ها صورت گیرد، امکانپذیر نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55365/90-درصد-جابجایی-مسافران-و-حمل-بار-از-طریق-جاده‌ها-صورت-می‌گیرد
بستن   چاپ