پیام سپاهان
محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مطرح کرد:
بی تفاوتی استانداری نسبت به گاوخونی/بدون بودجه تالاب احیا می شود
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 19:18:41
پیام سپاهان - اصفهان - محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با اشاره به بی تفاوتی استانداری نسبت به گاوخونی، گفت: در صورت تشکیل کارگروهی از مجموعه دانشگاهی از سوی استانداری احیای تالاب بدون بودجه هم ممکن است.

فرشید سهیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی نامه ای که از طرف رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برای سازمان برنامه و بودجه نوشته شده است، با برنامه و راهکار ما برای احیای تالاب انزلی موافقت شده و بودجه مورد نیاز در اختیار ما قرار گرفت.
وی ادامه داد: اداره محیط زیست و مجموعه دانشگاهی اصفهان با بررسی ظرفیت های استان و مشکلات تالاب گاوخونی می توانند راهکارهای مناسبی را برای احیای این تالاب بدهند.
محقق شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: اگر ماجرای تالاب گاوخونی را از بحث های سیاسی دور کنند و صمیمانه به فکر احیای آن باشند ما حتی مشکل بودجه ای نخواهیم داشت.
وی با اشاره به بی تفاوتی استانداری نسبت به احیای تالاب گاوخونی، افزود: صنعت های بزرگی چون فولاد مبارکه و ذوب آهن آب اصفهان را می خرند و مبلغ آن را تقدیم استانداری می کنند.
سهیلی اضافه کرد: اگر استانداری جلسه و کارگروهی تشکیل دهد و این بودجه را در اختیار این کارگروه ها بگذارد تالاب گاوخونی را نیز با روش های علمی احیا خواهیم کرد و اقدامات موثری صورت می گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55368/بی-تفاوتی-استانداری-نسبت-به-گاوخونی-بدون-بودجه-تالاب-احیا-می-شود
بستن   چاپ