پیام سپاهان
گذری به نمایشگاه عکس ایسنا
پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 14:16:57
پیام سپاهان - مغازه هایی با شیشه هایی طویل و پر زرق و ورق از نظرم عبور می کند و سراغ نمایشگاه را می گیرم، بستنی فروش تبلیغ آن را طبقه اول دیده است، اما ماموران امنیتی از وجود نمایشگاه بی خبرند و اظهار بی اطلاعی می کنند و در نهایت، راه نگار خانه را نشان می دهند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سیتی سنتر اصفهان میزان نمایشگاه دوسالانه عکس ایسنا است و خبرنگار ایسنا، نظرات مختلف بازدیدکنندگان را درمورد نمایشگاه می پرسد. 
دختران نوجوان و پرشور در خصوص عکس ها می گویند: از همه موضوع ها، عکس در نمایشگاه مشاهده کردم و اطلاعاتی به ما می دهد.
دوستش از زیبایی خیره کننده نمای مسجد می گفت و از عکس های مربوط به بیماران اسکیزوفرنی تعریف می کرد. همچنین عکس های ورزشی برای دیگری خوشایند و حس خوبی در او ایجاد کرده بود.
ناهید مجموعه عکس های بدون نشان کنار گل های اهدایی را بسیار خیره کننده و عالی می داند و از مجموعه عکس های سفال و نمای متفاوت نقش جهان واقعا لذت برده است. 
آریا مجذوب عکس سیاسی شده بود و مجموعه عکس های داریوش فردی پور را بسیار پسندیده بود و در کل نمایشگاه را خیلی خوب و متفاوت توصیف کرد.
الکساندر به همراه فرزند و خانمی ایرانی، سری به نمایشگاه زد و و درمورد نمایشگاه گفت: عکس ها زیبا بودند و سیاست کشورتان را در عکس های سیاسی دیدم.
آنیتا نظرش را در خصوص نمایشگاه بیان کرد و گفت: نمایشگاه عکس هایی از واقعیت، رنج ها و بدبختی ها را به ما نشان می دهد و با دیدن آن ها خیلی ناراحت شدم. مدت ها به خودم قول داده بودم که به این مصیبت ها توجه نکنم، زیرا بسیار در روحیه ام تاثیرگذار است. 
وی افزود: همچنین دیگر به خبرهای درد و رنج ها را نگاه نمی کنم، زیرا بی فایده است و نمی توانیم کاری برای آن ها انجام دهیم.
ستاره دوست آنیتا در مورد نمایشگاه اظهار کرد: عکس ها، مصیبت های چندین ساله مانند اسید پاشی، خشکسالی و دیگر مشکلات را نشان می دهد، در واقع باید به فکر رفع این رنج ها باشیم که دیگر تمام شود. 
وی افزود: عکس ها، مسیر رفع این درد ها را نشان نمی دهد، بلکه مشکلاتی را بیان می کند که هنوز در حالت خود باقی مانده و حتی بدتر شده است.
بازدید کننده ادامه داد: بنابراین می خواهیم از این رنج ها کنار بکشم و تنها مقداری حالم خوب شود. اما با دیدن عکس ها، باز به مشکلات موجود بر می گردم و میخواهم هنگامی که با دوستان برای گردش به بیرون از خانه میروم حداقل شاد باشم. البته بخش عکس های کنسرت، زیبا و جالب بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55433/گذری-به-نمایشگاه-عکس-ایسنا
بستن   چاپ