پیام سپاهان
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:
مدیران به سازمان‌های مردم نهاد بی توجه اند
پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 19:06:47
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: مدیران به سازمان‌های مردم نهاد بی توجه‌اند و این بزرگترین چالش پیش روی سمن‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمود ابراهیمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز سمن‌ها اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد بازوی کمکی مردم هستند و می توانند مردم را در شرایط سخت یاری رسانند.
وی ادامه داد: در استان اصفهان در حوزه بهداشت و درمان شاهد فعالیت خوب سمن‌ها و خیریه‌ها بودیم و مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تشکل‌ها باید مطالبه گر باشند، گفت: قانون تشکل‌ها باید در مجلس تصویب شود و این در صورتی است که در حال حاضر دستگاه‌ها بدون قانون وضعیت تشکل‌ها را پیگیری می‌کنند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ سمن ها مسئله مشارکت پذیری است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سازمان‌های مردم نهاد کار کرده و ما نیز در استان این راه را ادامه می‌دهیم.
ابراهیمی گفت: در قانون جدیدی که به زودی تصویب می‌شود، نقش سازمان‌های مردم‌نهاد بیشتر خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیران باید بپذیرند که سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند مشاوران خوبی برای سازمان آنها باشند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: امروز نقش خیریه ها بسیار پر اهمیت است و اگر خیریه ها در این شرایط نبودند ما در حوزه بهداشت و درمان با مشکلات بسیاری بودیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55467/مدیران-به-سازمان‌های-مردم-نهاد-بی-توجه-اند
بستن   چاپ