پیام سپاهان
دبیر مجمع خیریه‌های درمانی استان اصفهان:
حجم سرمایه گذاری ها در اصفهان کاهش یافته است
پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 19:06:48
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر مجمع خیریه‌های درمانی استان اصفهان گفت: حجم سرمایه‌گذاری‌ها در اصفهان کاهش یافته است و بیشتر خیران به خاطر شرایط آب و هوایی اصفهان در حال مهاجرت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید مرتضی میرلوحی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز سمن‌ها اظهار داشت: در کشورهای اروپایی هر یک نفر در 5 خیریه سهیم است و مشارکت های مردمی در این کشورها بسیار زیاد است در صورتی که در کشور ما وقتی صحبت از مشارکت مردمی می شود همه فکر می کنند که باید پولدارها به عنوان خیر حضور یابند در صورتی که کار خیر انواع مختلفی دارد و تمام مردم به اندازه سهم خود و کمکی که می توانند داشته باشند، حضور یابند.
وی بیان داشت: امروز شرایط جوی در اصفهان به حدی رسیده است که سرمایه داران در حال مهاجرت از این شهر هستند و این در حالی است که اگر جلوی خشک شدن زاینده رود را می‌گرفتند قطعا شهر اصفهان به این روز نمی‌افتاد.
دبیر مجمع خیریه های درمانی استان اصفهان با اعلام اینکه امروز هم اگر چاره جدی برای حفظ پارک ها و باغات اصفهان که نقش ریه اصفهان را دارد، اندیشیده نشود، به طور قطع آسیب های بیشتری در آینده نزدیک به مردم وارد خواهد شد، ادامه داد: امروز زاینده رود به خاطر عدم جلوگیری از برداشت های بی رویه در بالادست خشک شده است.
وی اظهار داشت: خشکی زاینده‌رود و آلودگی هوا هم چنان گریبان گیر مردم اصفهان است. برخی تصور می‌کنند که با بیان نکردن مشکلات، مشکلات حل می شود و این اشتباه است، در صورتی که مثلا اگر وزیر راه و شهرسازی مشکلات کامیون داران را شنیده بود کار به اعتراض آنها نمی‌رسید.
میرلوحی اضافه کرد: اگر مسئولان در بین مردم حاضر شوند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا مشکلات مردم را بشنوند این اعتراضات رخ نمی‌دهد، چراکه مردم عاشق کشور و نظام خود هستند.
وی بیان داشت: بیمارستان‌ها از عدم نقدینگی برای تکمیل تجهیزات خود گلایه دارند و این مشکل بیمارستان‌ها باید حل شود.
دبیر مجمع خیریه های درمانی استان اصفهان اضافه کرد: مسئولان دولتی باید به خیریه‌ها وقت دهند و مشکلات آنها و مردم را بشنوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55468/حجم-سرمایه-گذاری-ها-در-اصفهان-کاهش-یافته-است
بستن   چاپ