پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
آمریکا در تلاش برای سلطه بر کشورهای اسلامی است
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:08:29
پیام سپاهان - کاشان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ایالات متحده آمریکا تلاش می کند تا کشورهای خاورمیانه و به ویژه اسلامی را زیر سلطه خود قرار دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد پنجشنبه شب در آئین یادواره شهدای منطقه علیا در روستای ومکان اردستان بیان کرد: آمریکا با لشکرکشی به عراق و راه انداختن جنگ در سوریه می خواست تا این کشورها را زیر سلطه برده و با حاکم کردن حکومتی دست نشانده، منابع آنها را تاراج کند.
وی افزود: اگر کمک های همه جانبه برخی کشورهای دوست نبود، امروز این کشورها زیر نفوذ آمریکا و جنایت سربازان آن قرار داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: آمریکا به دلیل ضربه خورد از ایران مانع پیشرفت می شود و با اعمال تحریم های سخت به دنبال وارد کردن فشار برمردم است که البته با هوشیاری مردم و مسئولان موفق نخواهد شد.
او گفت: امروز در فضای مجازی علیه حکومت ایران تبلیغ می کنند که البته کارایی ندارد چرا که هیچ کشوری نمی تواند این همه تحریم را تحمل کرده و همچنان دارای امنیت و اقتدار این چنینی باشد.
آیت الله طباطبائی نژاد عنوان کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از مذاکره بدون پیش شرط با ایران سخن می گوید اما وزیر امور خارجه آنها پیش شرط تعیین می کند که دست از انقلابی گری برداریم، در ساختار ارتش تغییر ایجاد کنیم و فنآوری هسته ای را کنار بگذاریم.
وی افزود: ترامپ ادعایی مطرح کرد تا برخی باور کنند که آمریکا حاضر به مذاکره با ایران است اما در مسئله هسته ای با آنها مذاکره و قراردادی بین المللی امضا شد که با بد عهدی و خروج از آن دوباره تحریم ها را بازگرداند.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام ها قصد اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی را دارد اما ملت مسلمان و آگاه ایران فریب این سخنان بیهوده را نمی خورند و با صبر و پایداری بر مشکلات پیروز خواهند شد.
وی در ادامه گفت: شهدا با نیت پاک برای رساندن کشور به قله اسلام و افتخار جان باختند تا ما بتوانیم با برپایی حکومت اسلامی در امنیت زندگی کنیم و امروز اعتبار، اقتدار، آزادی و امنیت کشور را مرهون فداکاری و خون آنها هستیم که باید قدردانسته شود.
شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت نزدیک به 325 شهید، 44 نفر آزاده و 500 نفر جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
این شهرستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55494/آمریکا-در-تلاش-برای-سلطه-بر-کشورهای-اسلامی-است
بستن   چاپ