پیام سپاهان
شهردار اصفهان مطرح کرد:
لزوم تبدیل عوارض به مالیات سبز
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:09:08
پیام سپاهان - شهردار اصفهان گفت: شهرداری ها با مشکلات عدیده ای به خصوص به لحاظ مالی روبرو هستند. در حالی که وظیفه ما کسب رضایت مردم است این رضایت با خدمت رسانی حاصل می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان قدرت الله نوروزی در نشست بررسی امور اقتصادی استان اصفهان اظهار کرد: شهرداری ها با مشکلات عدیده ای به خصوص به لحاظ مالی روبرو هستند. در حالی که وظیفه ما کسب رضایت مردم است این رضایت با خدمت رسانی حاصل می شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی در شهرداری اصفهان 3 هزار میلیارد تومان بدهی وجود دارد در حالی که بودجه امسال ما نیز همین عدد بوده است که با افزایش تورم با مشکلات جدی تری روبرو شدیم.
نوروزی افزود: به دلیل مترو و آماده کردن زیر ساخت ها با مشکلاتی دست به گریبان است. متاسفانه مالیات نیز به عوارض تبدیل شده که سبب افت درآمد شهرداری ها شده است که سبب شده تا اجرای بسیاری از پروژه ها موجود نباشد انتظار این است که عوارض به مالیات سبز تبدیل شود.
شهردار اصفهان با اشاره به طرح مدیریت واحد شهری و لزوم مشخص شدن لایحه درآمد پایدار افزود: اگر این لایحه تصویب شود شاید بهبودی را شاهد باشیم. در اصفهان نیز پروژه های بزرگی روی زمین مانده که برخی از آن ها به اتمام رسیده و امیدوارم بقیه این طرح ها به نتیجه رسد.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55498/لزوم-تبدیل-عوارض-به-مالیات-سبز
بستن   چاپ