پیام سپاهان
شجاعی: هم افزایی، لرزه کمتری به  استان اصفهان انداخت
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:09:10
پیام سپاهان - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: نوسانات ارزی باید بیشتر از اینها استان اصفهان را به لرزه می انداخت اما با هم افزایی مشکلات را پشت سر گذاشتیم و با استفاده از ظرفیت های استان توانستیم در اجرا و اقدام موفق عمل کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان محمد علی شجاعی در نشست بررسی امور اقتصادی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان از تمام ظرفیت های حاکمیت در یک راستا با یک برنامه مشخص و با اقدامات عملیاتی کار خود را پیش می برد و هم افزایی ایجاد شده در این استان سبب شده تا حال اصفهان علی رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد، خوب باشد.
وی ادامه داد: صنعتگران بزرگی در استان هستند البته نوسانات ارزی باید بیشتر از اینها این استان را به لرزه می انداخت اما با هم افزایی مشکلات را پشت سر گذاشتیم با استفاده از ظرفیت های استان توانستیم در اجرا و اقدام موفق عمل کنیم.
شجاعی با بیان اینکه در اخذ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در رتبه 29 بودیم که در حال حاضر به رتبه سوم کشوری رسیدها یم، اضافه کرد: بستر شکست بروکراسی را فراهم کردیم و به سمتی پیش رفتیم که فرآیندهای اداری مسیر کوتاهی را طی کند.
وی با اشاره به مشکل آب گفت: برنامه جامعی را شروع کرده ایم وضعیت 14 شهرستان را مطالعه و کاملا بومی طبق هر شهرستان پیش رفته ایم و محور اصلی ما عدالت و تکریم کشاورز است.
شجاعی اضافه کرد: اصفهان سرمایه گذاران بزرگی دارد اما بروکراسی اداری باعث سرمایه گریزی می شد که استاندار اصفهان با جدیتی که داشت نگذاشت چنین چیزی رقم بخورد و بر همین اساس درگاهی به 2 زبان ایجاد شد تا زمان صدور مجوزها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55499/شجاعی--هم-افزایی،-لرزه-کمتری-به- استان-اصفهان-انداخت
بستن   چاپ