پیام سپاهان
مهر علیزاده: اختیاراتی را به اصفهان واگذار کنید/ سونامی بیکاری در کشور از اصفهان ایجاد می شود
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:09:11
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: در وضعیتی که شاهد جنگ اقتصادی هستیم باید به یک استان اعتماد کنید، این استان، استان خطرناکی است و امیدوارم اختیاراتی در اشتغال، کار، ارز، تامین مواد اولیه و .. به اصفهان واگذار کنید.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، محسن مهرعلیزاده در نشست بررسی امور اقتصادی استان اظهار کرد: اقداماتی که در خصوص آب انجام شده برای ما مهم است. یکی در حوزه سد و تونل است که عملیات سد کوهرنگ در سه شیفت در حال انجام است یک موضوع دیگر اینکه باید آب به این بخش اضافه شود و همچنین سراغ طرح هایی برویم که نیاز به آب کمی دارد.
وی افزود: بحث دیگر استفاده از پساب است فولادمبارکه بخش قابل توجه پساب را استفاده می کند و باید صنعت را مجبور به استفاده از پساب کنیم. همچنین 60 هزار شغل در حوزه کشاورزی نیز تدوین شده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بانک ها مدیران خوبی دارند، افزود: متاسفانه مدیران یا دستشان بسته است یا همکاری لازم را با ما ندارند، بانک ها باید بدانند اگر فرد روستایی وثیقه ای داشت دیگر به بانک ها برای گرفتن تسهیلات مراجعه نمی کرد، اصفهان شهری صنعتی است و بدانید اگر سونامی بیکاری در کشور آغاز شود از اصفهان ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باید در این مبارزه اقتصادی لباس رزم بر تن کرد، افزود: در حال حاضر سیستم اقتصادی باید مناسب باشد زیرا در وضعیتی که شاهد جنگ اقتصادی هستیم باید به یک استان اعتماد کنید، این استان، استان خطرناکی است و امیدوارم اختیاراتی در اشتغال، کار، ارز، تامین مواد اولیه و .. به اصفهان واگذار کنید.
مهرعلیزاده با اشاره به برگزاری سمیناری در ماه آینده در اصفهان، گفت: در این سمینار جوانان فعال سرمایه گذار جمع خواهند شد و 5 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام تحت 350 پروژه واگذار خواهد شد همچنین طرح هایی همچون خط دوم متروی اصفهان و سالن اجلاس و .. در حال فعالیت است.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55501/مهر-علیزاده--اختیاراتی-را-به-اصفهان-واگذار-کنید--سونامی-بیکاری-در-کشور-از-اصفهان-ایجاد-می-شود
بستن   چاپ