پیام سپاهان
به دلیل شرایط بد اقتصادی تصمیم به کاهش قیمت بازی کردیم
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:09:14
پیام سپاهان - مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است یکی از جذاب‌ترین داربی‌های اصفهان امشب برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌های دوباشگاه استقبال خوبی از این بازی خواهد شد.
سعید‌آذری در در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، درباره داربی اصفهان و تصمیم‌گیری درباره جایگاه تماشاگران اظهار کرد: این داربی متعلق به مردم اصفهان است و دوست نداشتیم یک محدودیت درصدی ایجاد بشود. تصمیم بر این شد که سهم دوتیم از جایگاه تماشاگران برابر باشد. در چند روز گذشته آسیب‌شناسی شد و بحث فشارهای اقتصادی که روی دوش مردم است مورد بررسی ما بود. جوانان ما اکنون دلخوشی‌شان همین فوتبال است و اگر ما همین پدیده اجتماعی را هم بخواهیم گران کنیم از خانه‌هایشان بیرون نمی‌آیند.
وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مردم را از خانه‌هایشان بیرون بیاوریم و اوقات فراغت آن ها را با فوتبالی مشغول کنیم که یکی از پدیده‌های قرن اخیر است و مردم با آن شاد می‌شوند. بنابراین سعی کردیم تا جایی که ممکن است تخفیف اعمال کنیم تا قشر فوتبال دوستی که اکثر آن‌ها از طبقات پایین اجتماع هستند و درآمد مشخصی ندارند به استادیوم بیایند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره موضوع جلسه روز گذشته لیدرهای دو تیم که به پیشنهاد او برگزار شد گفت: پیرامون مودت و دوستی بود چراکه ما باید حول فوتبال، فلسفه آن که توسعه حس نوع دوستی، انسانیت، محبت و ایجاد روابط اجتماعی بهینه است را نیز بیشتر کنیم. تمام صحبت ما این بود که علی‌رغم اینکه می‌توانیم حس تعلق خاطر به تیممان داشته باشیم و عاشق آن باشیم، می‌توانیم با یکدیگر هم دوست باشیم.
وی ادامه داد: امیدوارم یک رقابت شرافت‌مندانه بین دو تیم رخ بدهد که خوشبختانه این موضوع از گذشته بوده است و مشکلات خاصی در اصفهان نبوده است. فلسفه جلسه امروز هم این موضوع بود که یکبار دیگر به ایران نشان دهیم که فرهنگ بی‌نظیری که میان مردم اصفهان حاکم است نمی‌تواند تحت‌الشعاع قرار بگیرد که شاهد یک سری مسائل غیراخلاقی که داخل استادیوم‌ها رخ می‌دهد که شاهد آن در سه هفته اخیر بودیم، این موضوع در اصفهان هم رخ بدهد. 
آذری افزود: هواداران دو تیم از لحاظ اخلاقی به قدری فرهیخته هستند که به استادیوم بیایند و فقط تیم‌هایشان را تشویق بکنند که خدایی نکرده مسائل غیراخلاقی نباشیم.
وی پیرامون ارزیابی بازی امشب گفت: اعتقاد دارم یکی از داربی‌های جذاب چند وقت اخیر باشد و باتوجه به پتانسیلی که دو تیم دارند، مردم خوب اصفهان شاهد یک تماشاگر پسند، تاکتیکی و مبتنی بر اندیشه‌های هجومی باشند. امیدوارم تیمی که شایسته است با پیروزی به خانه بازگردد. بالاخره سه حالت در فوتبال بیشتر وجود ندارد و امیدوارم سه امتیاز این مسابقه به یکی برسد چراکه مساوی این دیدار به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد. 
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اولین تجربه نمازی در اصفهان گفت: اولین تجربه دربی او است اما باید بپذیریم که طی مدتی که در تیم‌ملی در کنار کی‌روش حضور داشت، مسابقات بین‌المللی بزرگی را پشت سر گذاشته است و فوتبال کشورمان را می‌شناسد. او با بافت فوتبال ما آشناست و در سه هفته اخیر اثبات کرد که تیم او فوتبال بازی می‌‎کند. 
وی ادامه داد: من پانزدهمین داربی است که مدیرعامل ذوب‌آهن هستم و سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار نمازی قراردهم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم. 
آذری درباره جذب بازیکنان سپاهان به تیم ذوب‌آهن و خوشحالی هواداران از خرید غلامی توسط این باشگاه گفت: عارف غلامی، بازیکن آزاد بود. همانطوری که استنلی‎‌ کی‌روش و سه بازیکن دیگری که از ما به سپاهان رفتند آزاد بودند. ما حساسیتی سر این موضوع نداریم. نمازی یک مدافع پوششی سرعتی می‌خواست و ما زمانی که دیدیم عارف آزاد است با او وارد مذاکره شدیم و جذب تیم ما شد. او یکی از جوانان خوب این فوتبال است. 
وی ادامه داد: ما امسال بازیکنانی را جذب کردیم که تو مارکت نقل‌و‌انتقالات همه تیم‌ها داشتند برای آن‌ها رقابت می‌کردند و توانستیم با یک هزینه‌های خیلی خوب آن‌‌ها را جذب کنیم و عارف هم یک قهرمانی است که می‌تواند به ما کمک کند و خوش‌حال هستم که در اصفهان ماند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55502/به-دلیل-شرایط-بد-اقتصادی-تصمیم-به-کاهش-قیمت-بازی-کردیم
بستن   چاپ