پیام سپاهان
سرمربی گیتی‌پسند:
مقابل تیم «سن‌ایچ» غافلگیر شدیم/ موقعیت‌ها را از دست دادیم
جمعه 26 مرداد 1397 - 12:09:19
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: متأسفانه در ابتدای بازی مقابل تیم سن‌ایچ غافلگیر شدیم و موقعیت‌ها را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا لک شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم سن‌ایچ ساوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم حریف عملکرد خوبی در دیدار مقابل گیتی‌پسند داشت، اظهار داشت: این تیم تمرینات خود را در زمان مناسب شروع کرد و در حال حاضر نیز از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه تیم سن‌ایچ با دفاع فشرده به دنبال استفاده از حملات بود، تصریح کرد: به نظرم در این مسابقه مقابل تیم سن‌ایچ غافلگیر شدیم اما رفته رفته شرایط تیم ما بهتر شد و توانستیم نتیجه بگیریم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره مشکلات تیمش افزود: تیم ما در این مسابقه 4 گل به ثمر رساند اما موقعیت‌های بسیاری را از دست داد و همین موضوع کار ما را سخت کرد.
وی با بیان اینکه این دیدار سخت ترین دیدار 6 هفته اخیر ما به شمار می‌رفت، اضافه کرد: از قبل نیز پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم اما خوشحالیم که با این وجود، توانستیم روند خوب خود را حفظ کرده و در نهایت به پیروزی برسیم.
لک افزود: تلاش می‌کنیم که با روند آهسته و پیوسته خود، شرایط بهتری پیدا کنیم و با حضور کامل بازیکنان خود، نتایج بهتری در لیگ کسب کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55504/مقابل-تیم-«سن‌ایچ»-غافلگیر-شدیم--موقعیت‌ها-را-از-دست-دادیم
بستن   چاپ