پیام سپاهان
حواشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن؛
مشکلات اینترنت ورزشگاه فولادشهر/ گل مردود برای ذوب‌آهن
جمعه 26 مرداد 1397 - 21:59:28
پیام سپاهان - اصفهان- در شرایطی که هفته گذشته مشکلات قابل توجهی در اینترنت ورزشگاه نقش‌جهان وجود داشت، امروز در بازی شهرآورد نیز مشکلات اینترنت ورزشگاه فولادشهر برای اهالی رسانه به شدت جلب توجه می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:
بر اساس اعلام مسئولان ورزشگاه فولادشهر اصفهان حدود 9 هزار هوادار سپاهان و ذوب‌آهن از نزدیک این بازی را تماشا می‌کردند.
با وجود حساسیت این مسابقه مشکل اینترنت یکی از مشکلات اساسی خبرنگاران و عکاسان حاضر در ورزشگاه فولادشهر بود. این مشکل در بازی گذشته سپاهان نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد باشگاه‌های اصفهانی با گذشت 4 هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر، هنوز درباره این موضوع تدبیر خاصی نیندیشیده‌اند!
در دقیقه 60 این مسابقه دود غلیظی در محوطه سکوهای ورزشگاه فولادشهر به چشم می‌خورد.
تشویق‌های هواداران تیم سپاهان در نیمه دوم بازی و شعار قهرمانی در حالیکه هواداران ذوب‌آهن در سکوت به سر می‌بردند، از نکات قابل توجه به شمار می‌رفت.
هواداران ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی و تا پیش از گل نخست این تیم در بازی، به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه و مسئولان فدراسیون شعار سر می‌دادند.
تلاش‌های ذوب‌آهن بالاخره جواب داد و محمد نژادمهدی در دقیقه 70 پاس گل گل نخست تیمش را حسینی داد تا او هواداران ذوب‌آهن را از سکوها نیم‌خیز کند.
بازیکنان سپاهان بعد از دریافت گل نخست تیم خود با عصبانیت و فریاد نسبت به دریافت این گل اعتراض کردند.
محسن مسلمان و نژاد مهدی بعد از گلزنی تیم خود، توپ را به میانه زمین بردند و از سپاهانی‌ها خواستند که هرچه سریعتر بازی را شروع کنند.
همانطور که دو گل اول را سپاهان با فاصله بسیار کمی به ثمر رساند، ذوب‌آهن نیز گلی توسط ادی هرنادنس به ثمر رساند اما به دلیل آنکه توپ از خط بیرون رفته بود، گل به حساب نیامد.
شعارهای هواداران ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی باز هم ادامه داشت و با روشن شدن موتور گلزنی بازیکنان این تیم، خواستار گلزنی بازیکنان تیم خود بودند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55536/مشکلات-اینترنت-ورزشگاه-فولادشهر--گل-مردود-برای-ذوب‌آهن
بستن   چاپ