پیام سپاهان
حواشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن؛
اخراج پرحاشیه درفولادشهر/اعتراضات شدید به داوری و سرود قهرمانی
جمعه 26 مرداد 1397 - 21:59:29
پیام سپاهان - اصفهان- در دقیقه 65 بازی سپاهان و ذوب‌آهن داور مسابقه زبیر نیک‌نفس، بازیکن تیم ذوب‌آهن را به دلیل خطا بر روی بازیکنان سپاهان با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
در دقیقه 64 مسابقه تکل محمد نژادمهدی بر روی پای ساسان انصاری با اعتراضات شدید بازیکنان سپاهان نسبت به داور مسابقه همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که باید در این صحنه پنالتی به سود سپاهان اعلام می‌شد.
هواداران سپاهان در نیمه 60 مسابقه با روشن کردن نور موبایل‌های خود، صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رقم زدند.
سپاهانی‌ها در نیمه دوم مسابقه با سر دادن شعار قهرمانی از همین ابتدای لیگ برتر سرود قهرمانی سر دادند.
امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن در نیمه دوم مسابقه با عصبانیت و حساسیت خاصی بازی را دنبال می‌کرد و بارها نسبت به بازیکنانش اعتراض می‌کرد.
محمدباقر صادقی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی تیمش نسبت به عملکرد داور مسابقه معترض بود و از داور کارت زرد دریافت کرد.
بوحمدان، بازیکن ذوب‌آهن که در دقیقه 65 بازی از مسابقه تعویض شد، با باز کردن مچ بندهای خود و پرتاب آنها روی زمین، نسبت به تعویض معترض بود.
در دقیقه 65 بازی، داور مسابقه زبیر نیک‌نفس، بازیکن تیم ذوب‌آهن را به دلیل خطا بر روی بازیکنان سپاهان با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این موضوع بازیکنان ذوب‌آهن را به شدت عصبانی کرد.
زبیر نیک‌نفس بعد از اخراج از زمین بازی به شدت و با عصبانیت حرکات اعتراضی بسیاری نشان می‌داد و با کندن موهای خود و همچنین فریاد و عدم خروج از زمین، اعتراض خود را نشان داد.
قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن نیز در این صحنه به دلیل اعتراض و سئوال پرسیدن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
امید نمازی، سرمربی ذوب‌آهن پس از اخراج بازیکن تیمش با لبخندهای تلخ خود، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. همچنین سعید آذری نیز تا نزدیک زمین چمن بازی حرکت کرده و از بازیکن تیمش خواست که از زمین خارج شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55537/اخراج-پرحاشیه-درفولادشهر-اعتراضات-شدید-به-داوری-و-سرود-قهرمانی
بستن   چاپ