پیام سپاهان
درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای ورود تماشاگران باز شد
جمعه 26 مرداد 1397 - 21:59:39
پیام سپاهان - اصفهان- درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای ورود تماشاگران سپاهان و ذوب‌آهن به ورزشگاه و بازی دو تیم باز شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای ورود تماشاگران سپاهان و ذوب‌آهن به ورزشگاه و بازی دو تیم دقایقی پیش باز شد و هواداران دو تیم برای خرید بلیت و همچنین تماشای بازی وارد ورزشگاه شدند.
قرار است که از ساعت 20:15 امروز بازی دو تیم در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر برگزار شود و به همین دلیل از ساعت 16 درهای ورزشگاه باز شد.
همزمان در گیشه‌های فروش بلیت، بلیت‌فروشی این مسابقه انجام شد و تماشاگران در حال حاضر مشغول ورود به زمین مسابقه هستند.
با تعامل صورت گرفته بین مسئولان دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان بلیت این بازی به جای 10 هزار تومان، با قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسد.
به گفته مسئولان ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه برای این بازی به صورت مساوی در اختیار دو تیم قرار می‌گیرد و هواداران سپاهان و ذوب‌آهن از ظرفیت جایگاه‌های یکسان برای بازی برخوردار خواهند بود.
قضاوت شهرآورد فوتبال اصفهان بر عهده وحید کاظمی است. انتخاب او به عنوان قاضی این دیدار انتقادهایی هم از سوی 2 تیم به دنبال داشت و اصفهانی‌ها معتقد بودند کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید داور اسم و رسم دارتری را برای قضاوت این مسابقه در نظر می‌گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55542/درهای-ورزشگاه-فولادشهر-اصفهان-برای-ورود-تماشاگران-باز-شد
بستن   چاپ