پیام سپاهان
مهاجم تیم سپاهان اصفهان:
همیشه دوست داشتم در شهرآورد گلزنی کنم
شنبه 27 مرداد 1397 - 2:06:52 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان – مهاجم تیم سپاهان اصفهان گفت: همیشه دوست داشتم در شهرآورد گلزنی کنم و خوشحالم که امروز این اتفاق در ورزشگاه صورت گرفت.

 مهرداد محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان با اشاره به شرایط این مسابقه و علاقه‌اش برای گلزنی در بازی اظهار داشت: خوشحالم که در این مسابقه توانستم گلزنی کرده و دروازه حریف را باز کنم. من همیشه دوست داشتم که در شهرآورد گلزنی کنم و هواداران را خوشحال کنم.
وی با بیان اینکه این بازی یک دیدار سخت برای دو تیم به شمار می‌رفت، تصریح کرد: به نظرم هواداران هم از این بازی رضایت داشتند و مردم اصفهان خوشحالند که این بازی با کیفیت برگزار شد و به طور قطع هواداران سپاهان از نتیجه راضی‌تر هستند.
مهاجم تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه سپاهان در حال حاضر روند رو به رشدی دارد، ادامه داد: تیم ما با حمایت هواداران بدون شک بهتر می‌شود و امیدوار هستم که در هر بازی، فارغ از اینکه چه کسی گل می‌زند، پیروز باشیم.
وی افزود: امیر قلعه‌نویی به خوبی می‌داند چگونه از من بازی بگیرد و خوشحالم که امروز در پست خود به بازی گرفته شدم. افتخار می‌کنم که با امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم و ناکامی‌های 2 سال گذشته خودم در این تیم را جبران کنم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55557/همیشه-دوست-داشتم-در-شهرآورد-گلزنی-کنم
بستن   چاپ