پیام سپاهان
هافبک ذوب آهن:
در کمیته اخلاق یک دفتر دارم!/ درباره داوری صحبت نمی‌کنم
شنبه 27 مرداد 1397 - 09:55:01
پیام سپاهان - اصفهان - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک دفتر دارم و به خاطر مبلغ اندکی محروم شدم.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مسلمان شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: به نظرم ذوب‌آهن در این بازی خوب بازی کرد اما متأسفانه نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. با این حال، تیم ما حتی بعد از 10 نفره شدن، عملکرد خوبی داشت و نتوانست از آن استفاده کند.
وی با بیان اینکه تیم ما در نیمه نخست بازی تمرکز نداشت، ادامه داد: متأسفانه درست در لحظاتی که تمرکز نداشتیم، گل دریافت کردیم و جبران دو گل در بازی با سپاهان کار سختی است که این موضوع در نیمه دوم تا حدودی رفع شد.
هافبک ذوب‌آهن با بیان اینکه اخراج بازیکن ذوب‌آهن کارمان را دشوارتر کرد، افزود: رفته رفته با اخراج بازیکن، کارمان سخت‌تر شد و شرایط دشوار شد. البته یک گل هم به ثمر رساندیم که این گل نتوانست تداوم داشته باشد و در نهایت بازی با شکست به پایان رسید.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون داوری این مسابقه افزود: من در کمیته اخلاق یک دفتر دارم و به خاطر 15 میلیون تومان پرداخت نشده در سال گذشته، محروم شده بودم، هرچند که با پرداخت این پول، مشکل حل شد. بنابراین بهتر است درباره داوری صحبت نکنم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55578/در-کمیته-اخلاق-یک-دفتر-دارم!--درباره-داوری-صحبت-نمی‌کنم
بستن   چاپ