پیام سپاهان
بخش صنعت تیران و کرون با کمبود نقدینگی روبروست
شنبه 27 مرداد 1397 - 17:43:23
پیام سپاهان - اصفهان - فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: واحدهای صنعتی در این منطقه به دلیل کمبود نقدینگی قادر به تامین مواد اولیه و ادامه فعالیت تولیدی نیستند.
مجید حججی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: واحدهای تولیدی این شهرستان در بخش تولید سنگ، سازه های فلزی و ساخت تجهیزات کشتیرانی فعالیت دارند که بخش عمده نیروی انسانی آن ها در بخش کارگری و کارگاه ها فعالیت می کنند.
وی افزود: یک هزار نیروی کار در شهرک های صنعتی تیران و رضوانشهر فعالیت می کنند که تنها در صورت بهبود شرایط اقتصادی و دریافت نقدینگی قادر به ادامه فعالیت تولیدی هستند.
حججی با بیان اینکه 10 درصد از فرآورده های سنگ استان اصفهان در این شهرستان تولید می شود، گفت: واحدهای تولید سنگ در این منطقه قادر به صدور بخشی از تولیدات خود به خارج هستند که نیازمند فراهم آوری شرایط برای صادرات است.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به اینکه شرکت پیشرو دیزل در این شهرستان اقدام به سرمایه گذاری کرده است، افزود: تکمیل سازه های این کارخانه و آغاز عملیات تولید آن نیز نیازمند نقدینگی است که در صورت آغاز فعالیت بیش از هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت خواهند شد.
حججی تخصیص اعتبار و تزریق نقدینگی را عامل اساسی رونق تولید و اشتغال دانست و گفت: با افزایش نقدینگی میزان افراد اشتغال در شهرک های صنعتی این منطقه به بیش از سه برابر شرایط فعلی افزایش می یابد.
شهرستان تیران و کرون دارای سه شهرک صنعتی در تیران، رضوانشهر و ورپشت با 250 واحد تولیدی است.
این شهرستان در 45 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
ت.7131/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55584/بخش-صنعت-تیران--و-کرون-با-کمبود-نقدینگی-روبروست
بستن   چاپ