پیام سپاهان
در مسیر جاکارتا
کاپیتان تیم اسکواش بانوان تایتان عازم رقابت‌های آسیایی شد
شنبه 27 مرداد 1397 - 17:44:33
پیام سپاهان - حدیث فرزاد کاپیتان تیم اسکواش بانوان تایتان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا روز گذشته به همراه تیم ملی بانوان و آقایان عازم اندونزی شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تیم ملی اسکواش مردان وزنان ایران بعد از 20 سال غیبت در مسابقات آسیایی با ترکیبی بسیار جوان و با انگیزه راهی مسابقات شد.
حدیث فرزاد کاپیتان تیم ملی بانوان و تیم باشگاهی‌ام.ال.ام تایتان اصفهان که به همراه این تیم قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر شده بود به همراه فرشته اقتداری و غزاله شرف شرف پور با هدایت فاطمه سادات حیدری تیم ملی اسکواش بانوان را تشکیل می‌دهند.
علیرضا شاملی و سجاد زارعیان به سرمربیگری محمدحسین سنایی تیم ملی اسکواش مردان را تشکیل می‌دهند.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا از روز اول شهریور ماه آغاز می‌شود که در روز نخست در بخش بانوان و در بازی‌های انفرادی حدیث فرزاد به مصاف آریبادو جمیکا از فیلیپین می‌رود و فرشته اقتداری نیز رو در روی یئونگ ونگ از ماکائو قرار می‌گیرد. همچنین اسکواش بازان بانو روز دوشنبه 5 شهریور در بخش تیمی باید در اولین بازی خود به مصاف تیم هند بروند.
در بخش مردان نیز سجاد زارعیان، لی سی هیون از کره جنوبی را در نخستین بازی مقابل خود دارد و علیرضا شاملی نیز با کانگ ساموئل شان از سنگاپور به رقابت می‌پردازد.
همچنین مسعود قره ضیاءالدینی از کارشناسان خبره فدراسیون اسکواش در کادر فنی مسابقات این دوره از مسابقات عضویت دارد و مهدی مختاری نیز به عنوان داور به مسابقات دعوت شده است.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/55616/کاپیتان-تیم-اسکواش-بانوان-تایتان-عازم-رقابت‌های-آسیایی-شد
بستن   چاپ