پیام سپاهان
سندهای شهرک امام حسن اردستان تعیین تکلیف می شود
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 20:57:36
پیام سپاهان - کاشان- رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از تعیین تکلیف سندهای باقی مانده از برخی پلاک های شهرک امام حسن (ع) واقع در این شهرستان خبر داد.
مجتبی پورشفیع روز دو شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ثبت نشدن مرز زمین های دولتی و تداخل با حدود کشاورزان، مالکان و اعتراض ها روی حد جنوبی از سال 1386 تا کنون وضعیت سندهای شهرک امام حسن (ع) بلاتکلیف مانده بود.
وی افزود: با پیگیری های مسئولان استانی و شهرستانی پس 10 سال مشکلات موجود برطرف شد و صورتجلسه تنظیم و اسناد تفکیکی در حال صدور است که به نام شهرداری منتقل خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان کرد: پس از صدور این سندها متقاضیان و افراد ذینفع با مراجعه به شهرداری می توانند نسبت به دریافت سند خود اقدام کنند.
او تعداد اسناد تفکیکی شهرک امام حسن (ع) اردستان را 950 پلاک عنوان کرد و گفت: پیش تر نزدیک به 700 پلاک سنددار شده و متقاضیان و مالکان زمین ها سند خود را دریافت کرده بودند.
پور شفیع اضافه کرد: مشکل 250 پلاک باقی مانده حل شده و 130 قطعه که در سهم مالکیت اداره راه و شهرسازی می باشد، در حال صدور سند است.
وی ادامه داد: بخش دیگری باقی مانده که خارج از حدود ثبتی دولت واقع است اما به استناد دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی تثبیت مالکیت دولت موضوع پیگیری و در آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
شهر اردستان با 670 هکتار وسعت نزدیک به 16 هزار نفر جمعیت دارد.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56770/سندهای-شهرک-امام-حسن-اردستان-تعیین-تکلیف-می-شود
بستن   چاپ