پیام سپاهان
رئیس هیئت شنای اصفهان مطرح کرد؛
حضور بیش از 500 ورزشکار در مسابقات شنای جام زنده‌رود
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 20:58:48
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان اصفهان گفت: در مسابقات شنای جام زنده رود پسران بیش از 500 ورزشکار حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، بهمن کیانی اظهار داشت: در این مسابقات که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، 524 ورزشکار در قالب 52 تیم از سراسر کشور شرکت کردند که آمار بسیار خوب و بی سابقه ای برای حضور ورزشکاران در مسابقات است .
وی در خصوص برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری شنای پسران، جام زنده رود اظهار داشت: این مسابقات بین رده سنی 11 تا 17 سال بود که در این دوره، مسئولین و ناظرین فدراسیون هم به اصفهان آمدند و این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد .
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان اصفهان با بیان اینکه در این مسابقات ورزشکاران توانستند 4 رکورد ملی را ثبت کنند، درباره کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات گفت: کیفیت و نظم مسابقات بسیار خوب بود و زمانی که تعداد ورزشکاران زیاد باشد، قطعاً در زمان مسابقات اختلال پیش می آید اما کادر اجرایی و داوران بسیار توانمند حدوداً یک هفته به صورت شبانه روز کار کردند که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم .
وی افزود: قبل از مسابقات اقداماتی را جهت آسایش و رفاه ورزشکاران انجام دادیم و دو خوابگاه را در اختیار مهمان ها گذاشتیم. از طرفی دیگر با همکاری ارگان های مختلف چند دستگاه اتوبوس را جهت رفت و آمد تیم ها در اختیار گرفتیم و این مسابقات تا کنون خوب برگزار شده است .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56789/حضور-بیش-از-500-ورزشکار-در-مسابقات-شنای-جام-زنده‌رود
بستن   چاپ