پیام سپاهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
بازار سلامت در قالب یک استارت آپ در اصفهان شکل می گیرد
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 20:59:01
پیام سپاهان - اصفهان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در قالب یک استارت آپ در اصفهان، بازار سلامت در جهت ساماندهی کارآفرینی سلامت شکل می گیرد.

کیانوش جهانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد رویکرد استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا هستیم که در این راستا شاهد شکل گیری بازار سلامت بر پایه کسب و کارهای نوپای برگرفته از ایده های سلامت محور هستیم.
وی با بیان اینکه استارت آپ ها جریان های حیاتی در اقتصاد و نوآوری در سراسر جهان هستند، بیان داشت: در قالب یک کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت، افراد ایده های سلامت خود را ارائه می دهند و پس از آن ایده ها مورد بررسی و ارزیابی و آن ایده های که قابلیت تبدیل شدن به یک کسب و کار را داشته باشد، انتخاب می شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت مدلین یک رویداد چهار روزه است که از 13 تا 16 شهریورماه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: داوطلبان می توانند با ثبت نام در سایت بنیاد ملی نخبگان در این استارت آپ های سلامت محور شرکت کنند.
جهانپور اعلام کرد: شاید در این کمپ کار آفرینی سلامت افرادی هم حضور یابند که ایده نداشته باشند اما می توانند با دیگر افراد در قالب یک تیم مشارکت کنند یا اینکه ایده آنها نسبت به سایر ایده های دیگران مغلوب شده است و می توانند از راه مشارکت ادامه راه بدهند.
وی ادامه داد: بازار سلامت، از جمله بازارهای پذیرا نسبت به کسب و کارهای نوپا است و استارت آپ ها با اندکی نوآوری می توانند علاوه بر رفع نیازهای گسترده جامعه به رشد مناسبی در این بازار دست پیدا کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در مرحله بعد تیم ها، ایده را در چرخه ساخت، سنجش و یادگیری قرار می دهند و براساس آنچه از مشتریان واقعی می آموزند، ایده خود را به یک کسب و کار تبدیل می کنند و در روز چهارم، همه گروه ها کسب و کار خود را مقابل داوران و سرمایه گذاران ارائه می دهند و از گروه برتر نیز تقدیر می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56798/بازار-سلامت-در-قالب-یک-استارت-آپ-در-اصفهان-شکل-می-گیرد
بستن   چاپ