پیام سپاهان
رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان:
توجهی به دو و میدانی به عنوان ورزش مادر نمی شود
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 20:59:03
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان گفت:‌ ورزش دو میدانی ورزشی همگانی و مادر همه ورزش هاست و به کمترین امکانات نیاز دارد اما متاسفانه توجهی به این ورزش نمی شود.

عبدالرسول یزدی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اصفهان ظرفیت های خوبی در مربی گری دو و میدانی دارد و در سال های گذشته آموزش های زیادی را نیز به ورزشکاران داده اند و با همه کمبودهایی که در استان شاهد آنها هستیم ورزشکاران خوبی را به جامعه ورزش تحویل داده ایم.
وی با اشاره به تعداد ورزشکاران هیئت گفت: بیش از 500 نفر در هیئت دو و میدانی عضو هستند و در کلاس های آموزشی متعددی شرکت می کنند و به مسابقات اعزام می شوند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان افزود: در دو ماهه گذشته اعزام خانم و آقا به مسابقات بزرگسال مشهد، یک سری انتخاب نونهالان در مسابقات شیراز و اعزام به مسابقات لیگ امید تهران را داشته ایم.
وی در ارتباط با سالن های ورزشی دو و میدانی اظهار کرد:‌ سالن دو و میدانی ورزشگاه خوراسگان تامین اعتبار شده و در حال بازسازی است و ورزشگاه 22 بهمن را نیز برای برنامه های تمرینی آماده کرده ایم.
یزدی زاده افزود: آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی با هیئت فعالیت می کند و با سازمان های دیگر نیز همکاری هایی را داشته ایم اما از هیچکدام حمایتی صورت نگرفت.
وی با بیان اینکه دو و میدانی ورزشی همگانی است، گفت: شهرداری اصفهان در بهسازی مسیرهای شهری باید تلاش کند تا بتوانیم دو و میدانی را در سطح شهر نیز فعال کنیم.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان اضافه کرد:‌ دو و میدانی ورزش مادر است که اگر به آن توجه شود بسیاری از بیماری ها را رفع خواهد کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56799/توجهی-به-دو-و-میدانی-به-عنوان-ورزش-مادر-نمی-شود
بستن   چاپ