پیام سپاهان
رشد 80 درصدی فروش با چیدمان اصولی فروشگاه‌ها
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 9:28:28 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سیدجواد موسوی در چهارمین سمینارآموزشی مبانی فروشندگی حرفه ای و مدیریت چیدمان فروشگاهی کشور که در تالار رودکی ملک شهر برگزار شد، با بیان اینکه در این همایش بیشترین مباحث  مربوط به فروشندگی و فروشگاهی است، اظهار کرد: یکی از نکاتی که امروزه در فروشگاه های بزرگ رعایت می شود استانداردهای مربوط به چیدمان است، چرا که در افزایش فروش محصولات داخل فروشگاه  موثر  است.

وی با اشاره به اینکه یک چیدمان خوب کمک می کند تا مشتری راحت تر کالای مورد نظر خود را پیدا کند، افزود: تکنیک های مختلفی مانند چیدمان عمودی و افقی برای چیدمان وجود دارد که فروشگاه های بزرگ باید با این تکنیک ها آشنا و از آن استفاده کنند.

موسوی تاکید کرد: یک چیدمان خوب و مطلوب می تواند رشد 80 درصدی فروش را در داخل فروشگاه ایجاد کند، بنابراین استفاده از یک الگوی درست در چیدمان  ضروری به نظر می رسد.

مدیر شعبه گروه تولیدی محصولات عالیس در اصفهان نیز در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش کشوری ارائه آموزش های لازم برای فروشگاه ها مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های کوثر است.

محمد معتمدی با بیان اینکه این همایش با همکاری اتحادیه فروشندگان مواد غذایی و دانشگاه علمی کابردی عالیس برگزار شده است، تاکید کرد: ممکن است  در این فروشگاه ها چیدمان آنها در داخل یخچال ها و شلف مغازه به گونه ای نباشد که مشتری یا مصرف کننده را جذب کند.

هم‌چنین، مجید حاج محمدی مدیر آموزش گروه تولیدی عالیس با بیان اینکه در حال حاضر چهارمین سمینار آموزشی و تخصصی مبانی فروشندگی حرفه ای چیدمان فروشگاهی در سطح کشور در اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: در این همایش 1200 مهمان ویژه حضور دارند که در واقع تمام عاملین فروشگاهی مغازه ها و فروشگاه ها محسوب می شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کابردی عالیس با همکاری صنف فروشندگان لبنیات اصفهان طرح جامع مشترک آموزشی را در نظر گرفته که در آن عاملین فروشگاه‌ها حضور خواهند داشت و از این فرصت استفاده خواهند کرد و مهارت های فروشندگی و  نحوه ارتباط با مشتری به صورت حرفه ای را یاد خواهند گرفت.

مدیر آموزش گروه تولیدی عالیس تصریح کرد: از دغدغه های فروشگاه های کوچکی که در  حال حذف و یا تا 10 سال آینده حذف می شوند این است که هنوز به فروشندگی نگاه سنتی دارند و نحوه برخورد با مشتری را نمی دانند، در نتیجه رسالت دانشگاه عالیس عملیاتی کردن این کار است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56846/رشد-80-درصدی-فروش-با-چیدمان-اصولی-فروشگاه‌ها
بستن   چاپ