پیام سپاهان
33 طرح عمرانی در اردستان بهره برداری می شود
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 21:40:12
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار اردستان از بهره برداری از 33 طرح عمرانی در این شهرستان همزمان با هفته دولت در آئین هایی جداگانه خبر داد.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان به مناسبت هفته دولت گفت: این طرح ها با تخصیص مبلغ نزدیک به 190 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی، شهرداری ها، نیکوکاران و بخش خصوصی اجرا شده است.
وی افزود: طرح های آماده بهره برداری مربوط به آموزش و پرورش، شهرداری های اردستان و مهاباد، آب و فاضلاب، بخشداری های مرکزی و زواره، امور برق، بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، شرکت نفت و صدا و سیما می باشد.
فرماندار اردستان بیان کرد: همچنین چند طرح از جمله ساختمان کلانتری زواره، جاده زواره به تلک آباد، روستای شهراب به سیانک در بخش زواره، ساختمان اداره تبلیغات اسلامی اردستان و مجموعه گردشگری آونگ در دهستان گرمسیر نیز آغاز خواهد شد.
او اضافه کرد: پنج طرح شاخص شامل مرکز جامع سلامت زواره، کارخانه تولید خوراک طیور، کارگاه تولید آجر سفالی، جایگاه سوخت و ایستگاه های دیجیتال صدا و سیما در آئینی ویژه با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.
تاملی اعزام کاروان امید آفرینان با حضور مسئولان اداره های خدمت رسان مانند بنیاد مسکن، منابع طبیعی و محیط زیست به روستاها و تلاش برطرف کردن مشکلات، حضور در آئین های عبادی سیاسی نمازجمعه و قدردانی از پنج مدیر برتر شهرستان را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در اردستان عنوان کرد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56925/33-طرح-عمرانی-در-اردستان-بهره-برداری-می-شود
بستن   چاپ