پیام سپاهان
هفته نکوداشت دهاقان به ایستگاه پایانی خود رسید
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 21:40:14
پیام سپاهان - اصفهان- هفته نکوداشت شهرستان دهاقان با برگزاری برنامه های متنوع و شاد، به ایستگاه پایانی خود رسید.
به گزارش ایرنا، دبیر دومین هفته نکوداشت دهاقان، روز سه شنبه در آئین اختتامیه آن گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی به بهانه ارتقاء دهاقان از بخش به شهرستان برگزار شد.
سعید طبیبیان خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری متنوعی بصورت روزشمار در طول یک هفته گذشته برگزار شد و امروز شاهد خاتمه این برنامه ها هستیم.
وی هدف از برپایی هفته فرهنگی دهاقان را شناخت توانمندی ها و استفاده از فرصت های فرهنگی، هنری و دیگر استعدادی های این خطه اعلام کرد و گفت: شناخته شدن دهاقان بعنوان قطب گلخانه ای کشور با وسعت 150 هکتار گلخانه، به رونق اقتصادی و گردشگری این شهرستان کمک می کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان با اشاره به برگزاری جشن ازدواج 17 زوج در روستای "قمبوان" همزمان با هفته نکوداشت دهاقان گفت: جشنواره پرواز بادبادک‌ها در تپه نورالشهدا، جنگ شادی در روستای قمبوان، نمایشگاه و فروشگاه محصولات هنری و فرهنگی در خانه فرهنگ و هنر از مهمترین برنامه‌های این هفته بود.
طبیبیان، برگزاری کارگاه گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل از آزادگان و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهر گلشن با رویکرد صنعت گلخانه و جُنگ شادی در سینما آزادی دهاقان را از دیگر برنامه های اجرا شده هفته فرهنگی این شهرستان برشمرد.
شعر خوانی هفت تن از شاعران از چهار انجمن ادبی فعال شهرستان و تقدیر از دکتر نفیسی طراح دهاقانی برج میلاد پایتخت از دیگر برنامه های این جشن فرهنگی بود.
42 اثر از 24 نویسنده و فعال فرهنگی شهرستان دهاقان در این مراسم نیز بطور همزمان رونمایی شد.
شهرستان دهاقان با 35 هزار جمعیت، دو شهر گلشن و دهاقان و 13 روستا در 95 کیلومتری جنوب غرب اصفهان واقع شده است.
6027/7147

http://www.sepahannews.ir/fa/News/56929/هفته-نکوداشت-دهاقان-به-ایستگاه-پایانی-خود-رسید
بستن   چاپ