پیام سپاهان
با حضور 50 کشور خارجی صورت می‌گیرد
برگزاری بزرگترین گردهمایی حوزه فناوری در ایران
سه شنبه 6 شهريور 1397 - 18:03:48
پیام سپاهان - دبیر سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارکهای علم و فناوری با بیان این‌که این کنفرانس بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان در حوزه علم و فناوری به شمار می‌رود، گفت: در سی و پنجمین دوره آن که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، 500 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.
به گزارش ایسنا دکتر خاکباز در نشست خبری امروز زمان برگزاری سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری را از 11 تا 14 شهریورماه دانست و گفت: این کنفرانس سالانه در یکی از کشورها برگزار می‌شود که میزبانی (IASP 2018) با رای اکثریت اعضای انجمن جهانی پارک‌های علم وفناوری به ایران واگذار شد.
به گفته وی از 85 عضو انجمن‌های جهانی پارک‌های علم و فناوری، 73 رای برای میزبانی ایران جهت برگزاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بوده است.
وی محل برگزاری این کنفرانس در سال 2019 را در کشور فرانسه دانست و یادآور شد: این کنفرانس بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان در حوزه علم و فناوری به شمار می‌رود و در سی و پنجمین دوره آن که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود، 500 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند.
خاکباز با بیان اینکه شرکت‌کنندگان خارجی از 50 کشور خارجی هستند، خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این دور از کنفرانس "به سوی شهرها و جوامع پایدار: پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری" تعیین شده است.
دبیر سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارکهای علم و فناوری، نوآوری باز و چالش‌های پیش روی پارک‌ها، بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل‌گیری شهرهای مولد و بهره‌ور و چگونگی جذب نخبگان در شهرها و پارک‌ها را از محورهای فرعی این کنفرانس نام برد.
خاکباز، تعداد مقالات ارسال‌شده به دبیرخانه این کنفرانس را 158 خلاصه مقاله از 30 کشور دانست که از این تعداد 53 مقاله برای ارائه انتخاب شد. 27 مقاله از این تعداد از 20 کشور جهان است.
وی برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جنبی این کنفرانس دانست.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/57549/برگزاری-بزرگترین-گردهمایی-حوزه-فناوری-در-ایران
بستن   چاپ